Dat er is hcg in je lichaam zit is duidelijk. Je bent 3 dagen overtijd. Dan zou hij inderdaad wat donkerder moeten zijn maar ik ben geen expert. Ik zou dan toch aangezien je toch bezig bent die CB ertegen aan gooien kijken wat die nu zegt. Slaat ie positief aan dan toch even langs de huisarts? Ik zeg maar wat hoor maar dit is inderdaad een beetje vreemd als je zegt dat je over je nod zit. En trouwens hoeveel dpo was je nu?
Blijft spannend. Enige wat je helaas munt doen is morgen weer testen, afwachten en hopen op het beste! En het is al eerder gezegd volgens mij maar je ei voelen kan ook de spurt zijn geweest. Dus het kan nog zijn dat je ei later is gesprongen en je dus minder ver bent.
Zwanger ben je sowieso. En de cb gaat je echt niet zekerder laten voelen omdat er zwanger in het schermpje staat. Elke zwangerschap is onzeker, al helemaal in het begin. Je zult helaas echt geduld moeten hebben. Zou morgen testen met de action (dan zit er 48 uur tussen) En overmorgen met de kruidvat (dan zit er ook 48 uur tussen.
Dat je je ei voelde op 22 juni wil niet zeggen dat deze ook die dag is gesprongen. Dat kan zomaar een dag of anderhalf later zijn geweest. Omdat niet precies te zeggen wanneer de nestelling heeft plaats gevonden, maak he wellicht nog maar een kortere periode hcg aan dan je verwacht obv 1e dag laatste menstruatie. Misschien ben je dus minder lang zwanger. Dat hoop ik voor je! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Koop nu gewoon van 1 merk een paar testen en test om de dag (of iedere dag als je het niet kan laten). Welk merk maakt nu niet zoveel meer uit, want je hebt overal een streepje. Je kan ook bloed laten prikken en later deze week nog eens gaan (maar ik heb al begrepen dat het niet de normale gang van zaken is in NL om bloed te prikken?)
Ok even ter verduidelijking en echt ik denk alleen maar met je mee ♡ Je zegt (ook in andere topic) dat je laatste keer sex voor je eisprong 4 dagen daarvoor was. Dus als je eisprong volgens jou omdat je m voelde op 22 juni zou zijn zou je dus op 18 juni sex hebben gehad. Dan zou je nu dus als ik op 22 juni af moet gaan 17 dpo zijn. Je zou inderdaad al een knaller moeten hebben.. Maar.. zoals de dames hier al zeggen het kan zijn dat jij een spurt voelde ipv de daadwerkelijke eisprong. Stel dat je eisprong op dag 24 zou moeten zijn (nou gok ik maar hè) dus na de spurt zou je nu 15 dpo zijn wat eigenlijk wel hoort bij 1-2 weken zwanger van CB. Maar... dan zou het zaad wel heel lang geleefd moeten hebben zeker zo een 7 dagen dan heeft je man echt superzaad Voor nu is het echt enkel afwachten geblazen. Test morgen anders even opnieuw.
Ja ik kan haast niet geloven dat mijn ei later is geweest eigenlijk. Want idd dan zou het zaad wel heel erg lang hebben moeten overleven... Net de huisarts gebeld mag om 2u terug bellen ovm bloedprikken en ze hoopt dan misschien vandaag en uiterlijk morgen ochtend de uitslag te hebben
Nou het is een mogelijkheid... maar dat moet de bloedtest nu ook uitwijzen. Ik volg je topic en ga voor je duimen dat alles goed zit. Voor nu even stoppen met testen aangezien je toch een bloedtest krijgt en echt even de rust zelve opzoeken ja hoe moeilijk het ook is snap ik..
Tja... dat zei ik gisteren ook al (incl een berekening erbij). Later ei icm een latere innesteling kloppen de testen gewoon, maar dat wil ts blijkbaar niet geloven.
Nou zeg dat! Komt niks uit mijn handen maar zal toch wat moeten gaan doen.. die Kruidvat test lijkt nu meer op een indroger
Je hebt je ei pijn gehad op 22 juni. Dan zal hij gesprongen zijn op 23 of uiterlijk 24 juni. Dan ben je nu 15 of 16 dpo. Goed zaad kan tot 7 dagen overleven. Helemaal als het al klaar ligt kan een bevruchting zo plaats vinden. Je testjes zijn licht maar zolang er maar oploop is, is het een goed teken. Ook kan je een korte dia pauze hebben gehad met de innesteling. Dat gebeurt soms waardoor je wat later een "voltooide" innesteling hebt gehad. Hou de oploop bij met 1 soort test. Zoals de predictor of om verschil te zien over 2 dagen nog een keer een kv 2v5. Succes!
Ja iemand zei dat ook al idd dat mijn ei misschien gewoon later is geweest. Nou ik zal inderdaad moeten wachten en morgen niet testen maar overmorgen wel. Die steekjes baren me wel een beetje zorgen. Het gekke, en dat stuurde ik al eerder, dat ik op de dag dat ik ongesteld dacht te moeten worden ik bruin verlies had. Maar misschien is dat toch gewoon innesteling geweest
Zorg er dan wel voor dat je over 2 dagen weer mag bloedprikken want 1x bloedprikken zegt niet zoveel.
Steekjes en bruinverlies zijn "normaal". Heb ik ook gehad. 2 dagen voor nod bruin verlies. Nu zevenhalve week zwanger en kloppende hartjes
Ik zou nu niet weer een ander merk test gaan kopen (terwijl ik pro predictor ben), dan begin je weer op 0. Ik zou nu doorgaan met de Action. Daar heb je er al 2 van gedaan en als je daarmee doortest en onder elkaar legt, moet je aardig snel duidelijkheid hebben. Zie hier laatste tijd vaak goede dingen qua oploop van de Action. Ook vaak indrogers maar die testen dan volgende dag meestal wit.