Blij maar geschrokken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suusjesanne, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Maarreee in je OP zeg je een keer niet voor het zingen de kerk uit. Heb je op andere momenten ook seks gehad en daarbij wel voor het zingen te kerk uit? Want die methode is nou niet heel erg betrouwbaar omdat de kans dat je te laat terug trekt best wel aanwezig is. Dus wellicht toch echt een later ei en misschien wel gewoon zwanger van een ander moment?

2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik denk dat je hier tien keer hetzelfde mag typen, to zal enkel lezen wat ze zelf wil geloven. Niet slecht bedoeld, maar zo komt het wel over..

MamaZijnIsDeBom en bozoe vinden dit leuk.
  3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik ben trouwens in oktober vorig jaar ook op deze manier zwanger geweest. Was dan wel gepland maar we waren er niet veel mee bezig. Toen ik positief testte klopte dat in mijn gevoel ook niet met de keer dat we seks hadden gehad. Vond het ook te licht. Of juist te donker en praktisch onmogelijk gerekend met de keer seks daarna. Kreeg hier toen ook allerlei berekeningen en mogelijkheden maar in mijn hoofd klonk een stemmetje en dat voelde niet goed en ik kreeg gelijk. Ik hoop voor je dat dat voor jou niet geldt maar eerlijk gezegd geloof ik zelf niet zo heel erg in late innesteling e.d.

Wat betreft de eipijn, die voel ik vaak op de dag/avond van de positieve ovu. Na een paar maanden temperaturen ben ik er achter dat mn ei echt pas 48 uur na mn piek springt en mn eipijn dus ook echt 2 dagen voor mn eisprong is.

4. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Ja we hebben de andere keren inderdaad voor het zingen de kerk uit gehad.
    Niet slim maar dat wisten we..

5. suusjesanne

Leuke reactie van je!

6. suusjesanne

Nee die late innesteling twijfelde ik sowieso wel al over. Maar ik vermoed dan toch dat mijn ei later is geweest. Ik probeer sowieso morgen dus niet te testen maar woenadag. Dan zal hij toch echt duidelijker moeten zijn

7. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    In die periode voor je eisprong?

8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ben het eerlijk gezegd wel een beetje met haar eens. Je vraagt om advies, krijgt dat en vervolgens stel je weer exact dezelfde vraag om vervolgens weer hetzelfde advies te krijgen en je eigen plan te trekken.

Ik snap echt wel dat het heel spannend is en dat je bang bent dat het misgaat. Maar bruinverlies alleen hoeft niets slechts te betekenen. Lichte streepjes op testen zijn helaas niet zo'n goed teken maar je weet dus niet of ze echt lichter zijn geworden aangezien je allereerste test die van CB was. Dus probeer rustig te blijven, hoe lastig ook en hopelijk wil de huisarts je bloedtest(en) geven.

Ik duim voor een mooie uitslag!

nizzie86, Roetje08, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. suusjesanne

Ja, klopt

10. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    Ja maar dat kan een heleboel verklaren. Als jij 4 dagen voor je ei wel sex gehad heb zonder zingen voor kerk uit en misschien 2 dagen erna wel zingen voor kerk uit heeft je partner t toch nier helemaal goed gedaan en dus te laat weg getrokken waardoor je daar wel zwanger van kan zijn geworden en dat kan dus een heleboel verklaren..

11. suusjesanne

Ja dus misschien zou dat het zijn inderdaad. Voor nu afwachten. Kraampjes blijven. Net bij het plassen kwam er roze mee.

12. suusjesanne

Toen dat roze meekwam was tegelijk met echt een steek..

13. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Mijn schoonzus is ook zo zwanger geworden dus dan heb je wrs wel vaker gevreeen voor je eisprong en rond je eisprong, of ben ik mis?

14. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Wat een botte reacties van sommige... Ik snap je onzekerheid wel hoor! Bij mijn eerste zwangerschap ook geen druppel bloed meer verloren en voelde ook gelijk goed. Bij mijn 2e zwangerschap ook vanaf het begin gelijk erg onzeker, verloor ook donker bruin bloed niet eens veel wat bij het afvegen en had niks geen buikpijn. Verloskundige schoof het ook steeds af naar innestelingsbloed... voelde nog steeds niet oké en had wel 10 testen gedaan. Uiteindelijk belanden ik op de ok buitenbaarmoederlijke zwangerschap en me eileider weg gehaald. Luister vooral naar joun eigen lichaam en bruin bloed is niet altijd alleen een innesteling. Ik wil je niet angstig maken als het goed zit zit het gewoon goed! Maar vertrouw je het niet sta dan gewoon op een echo...

15. suusjesanne

Ja dat klopt hoor, onveilig maar wel voor t zingen de kerk uit wat ook niet altijd wat zegt...

16. suusjesanne

Lief berichtje van je! Ik laat het maar op me afkomen. Voel nu gewoon van alles in mijn lijf. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn eisprong later is geweest. Door die lichte testen nu word ik ontzettend onzeker en daarbij nog de krampjes die ik voel..

17. Mellshariff

Mellshariff Bekend lid

22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw

Ja ik snap je onzekerheid heel goed en vervelend. Ik bleef ook steeds een strijd aangaan met andere die zeiden ja maar het kan of het is innestelling etc op 1 of andere wist ik zeker nee dat is het niet. En toch blijf je om bevestiging vragen juist door die stomme onzekerheid. En ookal is het niet gepland dat maakt niet dat het minder gewenst is natuurlijk. Wacht het even af gewoon het lichaam zit raar in elkaar en zoals ik zei als het goed zit dan zit het goed. Maar als je het echt eng vind neem dan gewoon contact op met een verloskundige die kunnen al wel ziet of er iets plaatsvind in je baarmoeder ofniet.

Laten we hopen op een goede afloop voor jou!

18. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Nee , maar dan kan het wel dat je ei toch later was en dat je later bevrucht geweest bent, wat je lichte testen kan verklaren

19. suusjesanne

Dat zou kunnen alleen wat ik al eerder vertelde, precies op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden kreeg ik bruin bloed. Vandaar dat ik er vrij zeker van ben

20. suusjesanne

Heb de verloskundige gebeld en ik word vanmiddag terug gebeld. Zal nog wel niet voor een echo kunnen maarja misschien kan zij wel de onzekerheid wegnemen

Deel Deze Pagina