blij maar heeeeeel erg bang.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Meliske, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ook ik mag me weer aanmelden bij de zwangere!
    mijn NOD was 1 mei, en 28 april heb ik de eerste test gedaan, heel vaag en licht positief, 30 april nogmaals, en nu was het streepje iets dikker, en vanmorgen was het een dikke vette streep.

Natuurlijk ben ik heel blij, maar ik ben ook ontzettend bang en terughoudend. Ik heb altijd gedacht, ach die angst komt pas bij een week of 25, maar het zit er nu al goed in. Hopelijk kan ik er toch van genieten, daar ga ik iig echt mijn best voor doen, want zwanger zijn is zo fijn en mooi om mee te maken.

Hopelijk krijgt Danischa* er over een maandje of 9 een gezond brusje bij, helaas mag ze dit niet meemaken... :cry:

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Van harte gefeliciteerd Meliske ! Ben er zeker van dat Danischa erop neerkijkt om mama en papa dolgelukkig te maken met een gezond klein beebje vr jullie beiden, en een broertje of zusje vr zichzelf !

3. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hoi Meliske

Ik wens je een hele goede zwangerschap toe

En als zal je meissie dit niet meemaken ze zal er altijd bij horen en niet vergeten worden en dat neem niemand je af.

Liefs miranda

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Meliske,
    Danischa* zal waken over haar brusje en zorgen dat het goed komt.

Super gefeliciteerd!

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd meid ben echt blij voor je.

6. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Van harte gefeliciteerd meid...
    Probeer er van te genieten, jullie meisie zal voor altijd bij julie zijn..

Groetejs Brenda

7. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd lieve meid met dit mooie nieuws.
    Het zal inderdaad wel erg dubbel zijn allemaal, de blijdschap en de onzekerheid/angst zullen elkaar wel voortdurend afwisselen.
    Ik wens jou en je man een hele mooie zwangerschap en een gezond brusje voor jullie meisje*

8. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Meid wat fijn voor jullie ! Logisch dat je in spanning zit... Ik hoop op een zeer vooorspoedige zwangerschap voor jullie!

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    gefeliciteerd meid en partner danisha zal over jullie waken probeer te genieten heel veel groetjes en een dikke knuffel

10. Niet meer actief

hoi lieverd!

wat geweldig, nu een dikke felicitatie! en probeer er maar van te genieten, onze vlindertjes waken over deze bengeltjes! het gaat helemaal goedkomen! en jou mooie meisje danischa zal er wel degelijk bij zijn om haar broertje/zusje straks te verwelkomen daar ben ik van overtuigd! vanaf haar wolkje zal ze zien hoe gelukkig jij en jou mannetje zijn als jullie dit kindje in jullie armen houden gezond en wel...en door jullie geluk zal zij ook weer gelukkig kunnen zijn...

Hele dikke knuffel!

liefs Pjetje

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Gefeliciteerd!Komt helemaal goed deze keer hoor!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieverd, Van harte en hopelijk kan je op een gegeven moment iets agan genieten.....Danischa zal zekr op jullie neerkijken en over die kindje waken!

13. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Gefeliciteerd... ik hoop dat je een mooie zwangerschap zal hebben! Danischa* waakt vast en zeker over jullie en haar brusje...

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meliske en vriend/man gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Kan me voorstellen dat het nu naast heel fijn ook heel moeilijk en onzeker is.
    Ik hoop dat je er in de loop van de tijd vertrouwen in krijgt en kan gaan genieten van het wondertje wat in je groeit. Jullie meisje Danischa* zal willen dat jullie gelukkig zijn met een broertje of zusje.

Liefs Olga

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Van harte proficiat. Ik sluit me bij de rest aan.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    allemaal bedankt meiden voor de lieve woorden en felicitaties!

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!probeer er toch een beetje van te genieten,ookal snap ik dat jullie nu ook bang zijn!Jullie engeltje waakt bij jullie,en zal haar brusje goed beschermen!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    gefeliciteerd meliske en man hoop dat je van je zwangerschap kan genieten en dat jullie over 8 maanden een mooi en gezond kindje in jullie armen mogen sluiten

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    van harte meid,het is je gegunt
    hele fijne zwangerschap toegewenst

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd meid.. hoop dat alles nu goed gaat en dat Danischa haar kleine broertje of zusje beschermd

Deel Deze Pagina