Hhihi...nou, hier had ik het nog niet gezien! Van harte meid! Ik kan er eigenlijk nog weinig aan toevoegen. Je angst is heel goed te begrijpen en ik hoop dat je arts of vk je goed zal begeleiden! Eis je aandacht op hoor, bij onzekerheden...dat heb je wel verdiend! Ik hoop dat je gauw kan gaan genieten.... Liefs
GEFELICITEERD! Dat Danischa zeker over haar broertje of zusje zal waken. Kan me voorstellen dat je bang/angstig en onzeker voelt. Wat n goed nieuws joh!
Bedankt! haha dat doe ik zeker geloof dat ik dat hier op de site ook al heb gedaan.. heb overal al wel neergezet waar maar kan
Van harte gefeliciteerd meis! En geniet ervan, Danischa heeft haar brusje naar jullie toegezonden. Ze is samen met jullie dolgelukkig met de komst van dit tweede wondertje en zal zeker over hem of haar gaan waken.
Meliske wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd. Ben heel erg blij voor jullie! Ik hoop dat je snel bij een VK terecht kan! Ik wens je een goede en voorspoedige zwangerschap toe!
lieve meliske! heeeeeeel erg gefeliciteerd meis! ik hoop dat je snel kan gaan genieten! hele dikke knuf elfje
Lieve Meliske, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wens jullie een goede zwangerschap toe en een gezond kindje! Danisha zal waken over haar kleine brusje. Het is jullie zó gegund!
Lieve Melissa, Ook via deze weg wil ik je nogmaals van harte feliciteren! Geweldig nieuws en heb het vertrouwen dat het deze keer wel goed zal gaan. Danischa* zal goed voor haar broertje of zusje zorgen, daar ben ik ook van overtuigd! Groetjes Petra
Hey meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Jou dochter Danischa zal vanuit de sterretjes bij jullie zijn. En ze zal dit zeker mee maken. Liefs Kiss
hallokes, Danischa gaat als een engeltje waken over haar broer of zusje. Je kleine meid stuurt je dit geschenk uit de hemel, wat een klein wondertje mogen jullie van haar ontvangen. je zou voor minder trots zijn op zo'n grote zus