Meliske, Nogmaals van harte met je zwangerschap. Jouw kleine engeltje Danischa waakt zeker over jou en haar kleine brusje! Probeer lekker te genieten! knuffel
gefeliciteerd meid, probeer toch te genieten hoewel dat zo moeilijk is, ik snap het. maar danisha* waakt over haar brusje
Lieve meliske, Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat jij en je hubbie er ondanks die angst toch van kunnen genieten, en jullie kleine engeltje zal daarboven wel waken over haar broertje of zusje! ik wens je een mooie zwangerschap en een schitterend broertje of zusje voor danischa. groetjes sabrina
Meliske, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me goed voorstellen dat je blij en toch angstig bent. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je over ca. 9 maanden een gezond kindje in je armen houdt.
Meliske, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wens jullie toe dat jullie de energie/kracht/moed vinden om er toch van te genieten en wens jullie een wolk van een baby!
Meliske, van harte gefeliciteerd en probeer te genieten, alhoewel ik je angst goed kan indenken. Liefs Mona
Oh Meliske ik ben zo blij voor jullie! Ik ben er helemaal emotioneel van, wat een muts he Onwijs gefeliciteerd meis! Deze keer komt het vast goed, daar heb ik alle vertrouwen in en ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je zwangerschap. Een hele dikke knuf meis!
Van harte meliske, het is jullie gegund! Ik hoop dat je gauw van deze zwangerschap kunt genieten, en dat je over 8 maanden jullie 2e wondertje vast mag houden!
Hoi Meid Ik ben heel erg blij voor je, en ik weet zeker dat Danisha over haar kleine broertje of zusje waakt. Hoop voor je dat je toch nog een beetje kunt genieten van je zwangerschap, want het is toch altijd weer een wonder om zwanger te zijn. Groetjes Alida
Van harte meid, hopelijk kan je er toch een klein beetje van genieten! En Danischa kan het niet hier op aarde meemaken, maar ze is er voor altijd bij in jullie harten! Dikke knuffel!