Van harte Meliske En danischa zal vast over haar brusje waken.. dat weet ik zeker en ik denk dat iedereen die het weet enkelk maar harder met je meeleeft en met je "mee-voorzichtigt"
meiden bedankt voor de felicitaties. Kan er echt absoluut nog niet van genieten. Ben erg emotioneel de laatste dagen. Pfff hopelijk gaat het snel over. dit is ook niet echt leuk zo.
Wat fantastisch dat je nu zwanger bent! Niet zo raar dat je bang bent, maar je kleine meid kijkt zeker toe! Geniet er maar van! Groetjes.
nouja.. time flies.. maar als je zenuwachtig bent is dat wat anders natuurlijk ik zal aan je denken donderdag hoe laat mag je?
van harte meid! En probeer je niet te druk te maken en geniet vooral van alle leuke en minder leuke zwangerschaps symptomen
dank je meiden! de zenuwen gieren op het moment door me lichaam, heb vanavond om 18.45 de eerste echo, pff wat spanend allemaal! Bij de vorige zwangerschap had ik zoiets van, owwww effe echoootje, leuk! Nu krijg ik werkelijk geen hap door me keel, ben kotsmisselijk van de zenuwen. Maarja, komt allemaal goed
Mijn kleine beebje leeft! Het hartje klopte mooi! Ow wat ben ik blij! Ik ben volgens de berekening alleen geen 8 weken, maar 7 weken en 1 dag. tsja heb altijd geweten dat me wiskunde enzow niet zo goed was normaal heb je ongeveer eisprong op dag 14 en ikke op dag 20 dus dat scheelt 6 dagen, nou dan is het geen 8 weken, maar 7 weken en 1 dag, scheelt ook 6 dagen DUH! ! !
Nogmaals gefeliciteerd lieverd! een mooie echo van jou wonderhummeltje! super! Probeer nu maar lekker te genieten! dikke knuf