Naomi en partner, Van harte gefeliciteerd met dit mooie wondertje. Wat verschrikkelijk wat er allemaal met jullie lieve meiske is gebeurt. We hopen dat jullie wel kunnen genieten van jullie zwangerschap, al zal dat best erg moeilijk zijn. Heel veel sterkte, maar toch bovenal ook heel veel plezier en een hele fijne zwangerschap gewenst! Liefs Wendy,
meid gefeliciteer met je zwangerschap. Ook al is het snel probeer er van te genieten, en wil je even van je af kletsen hier kun je altijd terecht dikke kus en knuffel je kunt het
ik heb net pas voor het eerst de andere verhalen gelezen ...tranen rolden over mijn wangen lieve meid .hartelijk gefeliciteerd..ik weet zeker dat je het kan ..je zal een super mama worden ...geniet van je zwangerschap samen met je mannetje ( ook een super kerel hoor ) liefs asjuh
Lieve meid, Ik heb je verschrikkelijke gebeurtenis toen ook met tranen over mijn wangen gelezen. Dat iemand zoiets kan overkomen; onmenselijk gewoon. Wel heb ik het idee dat jullie een super koppel zijn. Je hebt een mannetje om trots op te zijn! Dit wonder moet gewoon zo zijn! En je kleine meisje is ook vast blij een zusje of broertje tegemoet te zien. Probeer te genieten meid! Jullie worden vast fantastische ouders! Dikke knuffel Elvira
och ,naomi , super gefeliciteerd . jullie verdienen het echt om heel gelukkig te zijn. ik hoop dat je heel hard van je zwangerschap zal genieten, en dat je je niet te veel zorgen zal maken . je wordt echt een supermama . en uw partner zeker en vast een superpapa. veel succes
Hee Naomi gefeliciteerd. Genieten meid !! Al kan ik me wel voorstellen dat je nu wat bezorgder bent. En natuurlijk kan jij/jullie het !!! Ik wens je een superzwangerschap
Hallo Naomi, Van harte gefeliciteerd. Ik had je verhaal toen ook gelezen en ik moest echt huilen. Heel erg. Ik hoop echt dat je toch vertrouwd dat het goed zal gaan. Niet alle zwangerschappen hoeven zo te lopen. (Kijk naar Danielle Overgaag en Reinout Oerlemans......) Ik hoop voor je dat je een gezeonde zwangerschap zult hebben met als resultaat een mooi lief kindje
Hallo Naomi, Da's een dubbel gevoel..blij met je zwangerschap, maar uiteraard ook nog verdrietig om het verlies van Fleur. En dan die onzekerheid...... Ik hoop dat jullie dit inderdaad als een teken van jullie sterretje kunnen zien en er van gaan genieten. Ik wens jullie heel veel sterkte en natuurlijk... VAN HARTE! liefs, Sandra
Van harte! Ik vond het inderdaad heel erg, toen ik je verhaal las een poosje geleden.... Ik hoop dat je er toch van kunt genieten en misschien moet je dit maar als een manier om verder te gaan zien.
Lieve Naomi, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zou heel goed kunnen dat dit idd een teken is van je kleine engeltje !!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Dikke knuffel van Sappie
ik zie het ook wel als een teken hoor. dat jullie dochtertje vindt dat jullie nog een mooi klein wonder mogen krijgen. heel veel sterkte met de gemengde gevoelens en een dikke proficiat!