Moet ff mijn verhaal kwijt...... Afgelopen dinsdag testten we ineens positief! 😳 Onze eerste dochter is na een jaar proberen en wat ziekenhuisbezoeken uiteindelijk via IUI verwekt. Eigenlijk vonden we zelf dat we zo compleet waren, mijn man heeft een dochter uit een eerder huwelijk en we zijn superblij dat we samen een gezonde dochter hebben. En nu..... Een maandje de pil niet geslikt omdat ik te laat was met nieuwe strippen halen. Omdat het bij de vorige zwangerschap zelf niet lukte dachten we dat het niet zo'n vaart zou lopen. En zo wel, dan was het hartstikke welkom. En ja, nu is het dus zo!! Het was wel ff schrikken en ik kan het nog niet gied bevatten . Maar ook de test voor moedersvoormoeders was duidelijk positief . We zijn er alsnog ontzettend blij mee en vinden zelf dat moeder natuur ons nog een prachtig cadeautje heeft gegeven. 😉 Nu hopen dat ik net zo'n fijne zwangerschap heb als bij onze dochter! 😃👍
Dank je wel! Zo onwerkelijk, zeker omdat ik nu alles heb gedaan wat eigenlijk niet mag: roken, drinken en rauw eten op! Nu uiteraard met alles gestopt hahaha