Ja, hier ook hoor... Een nieuwe fase en ook erg spannend.. We kunnen niet veel anders dan ons eraan overgeven... Let's hope for the best!!
inderdaad ! komt ook wel goed maar is toch heel spannend allemaal. denk als we allemaal de eerste echo hebben gezien ook meer rust hebben met elkaar hahahaha
Misschien leuk om te kijken wanneer iedereen zijn eerste echo heeft? Ik mag pas 3 februari voor de eerste keer naar de verloskundige. en dan pas 14 februari voor de eerste echo... Duurt echt lang. Geduld is een schone zaak zeggen ze maar wordt toch een beetje ongeduldig....maar ja zal wel moeten
ja inderdaad !ben ik zelf wel blij mee. komt denk ik omdat we bij fertiliteitskliniek lopen hebben dan vaker controles en echo's volgens arts. Vind het helemaal niet erg ! hahaha
Ja zeker, ben ontzettend bang geweest. Heb in die tijd ook bloedverlies gehad, maar niks aan de hand, kreeg namelijk een echo. Ben ondertussen 12,1 weken en alles is goed! Gevaren zone uit. Je kan niets meer doen dan afwachten meid. Succes.
De verloskundige waar ik heen ga houd pas de intake rond de 9 weken en de echopraktijk die eraan verbonden is doet de termijnecho standaard tussen de 10 en 12 weken..
Ik heb 4 februari afspraak bij gynaecoloog. Of ik dan meteen echo heb weet ik eigenlijk niet. Ik had vorige week maandag eerste afspraak bij fertiliteitsarts omdat het na anderhalf jaar nog niet lukte, zij onderzocht me en zei volgens mj ben je al zwanger. Test gedaan en ja hoor. Ze zei toen we maken over 3 weken een afspraak om te kijken of alles goed is... door alle blijdschap vergeten te vragen of dat ook een echo is...
ja is volgens mij een echo, bij mij gaven ze bloeduitslagen door en toen zeiden ze ook dat ze na 3 weken echo maakte. haha grappig he zitten allemaal dicht bij elkaar!
Ik mag 31 januari voor intake! Weet nog niet wanneer ik dan mn echo krijg.. Ik ben dan bijna 8 weken. Ben ook zoooo benieuwd naar de echo! Hoop ook dat het iets vd onzekerheid wegneemt!
Ja dat hoop ik ook... we zitten wel allemaal een beetje gelijk kwa zwangerschapsduur idd Dat is wel leuk
Hoi meiden, ik kom ook maar even meelezen. Sta ook stijf van de zenuwen! Ik ben nu 5 weken zwanger van onze eerste en kan me er op een of andere manier nog niet bij neerleggen dat het echt zo is, het voelt zo onwerkelijk. En de angsthaas die ik ben, denk bij elk dingetje 'oh god is dit wel goed' zodra ik even een krampje voel duik ik op internet om te kijken wat het kan zijn (super fout i know!) ik hoop dat het bij mij met 12 weken ook wat minder word. Ik mag 18 februari pas voor de eerste echo en ik ben dan 9+1 als het goed is.
Ik heb vanmiddag een echo gehad en het hartje gezien én gehoord! zo blij! En iets minder bang voor miskraam nu. Hoop dat alle anderen ook dit geluk hebben! Liefs Linda
Ik vind t ook spannend.. Vrijdag over een week intake+echo en tot die tijd héél geduldig zijn en afleiding zoeken.. Zwanger zijn maakt je heel kwetsbaar, dus ik begrijp het ook wel dat t met de nodige angst gepaard kan gaan.. Ik hoop voor jou óók op een mooi en gezond wondertje!