Hoi meiden, ik heb even een vraag. Sinds september zijn we actief bezig met de kinderwens. Vanaf april heb ik mijn cyclus al bijgehouden en daaruit bleek een regelmatig patroon. Misschien ook wel puur toeval hoor, maar ik had vijf keer 28 dagen. De laatste twee keer dus niet. Vorige maand stond de teller op 31 en nu zelfs op 39. Niet echt prettig, gezien het feit dat ik er nu gewoon ziek van ben (de ongi dan, niet het feit dat mijn cyclus zo lang was). Koorts, misselijk en een enorme buikpijn en rugpijn. En ik ben zooo moe. Mijn vraag is nu, wat met ik nu aanhouden als cyclus. Ik heb al meerdere malen hier gelezen dat je uit moet gaan van je langste cyclus, in mijn geval nu dus 39 dagen. Maar moet ik dat ook aanhouden als ik nog nooit eerder zo'n lange cyclus heb gehad? Ik ben de weg namelijk een beetje kwijt... Groetjes Fly
Tja moeilijk, ik heb zelf ook een wisselende cyclus (heb álles ook precies bijgehouden) en ga uit van het gemiddelde, dus bij mij 30 dagen. Elke maand bereken ik opnieuw het gemiddelde.