Ronde 3, 14 dagen na pregnyl & 2 dagen voor nod !!!! 31-12 terug plaatsing gehad 2 Emmy’s. Vanochtend 2 testen gedaan en binnen 5 stonden de knallers er op. Ro betekent de early van de action BL betekent de gewone testen van de action ... Zo spannend weer, het is al meerdere malen rond de 5 weken mis gegaan, blijf je/jullie nu plakken alsjeblieft!!
Vorige keren waren ze 2 dagen voor nod lichter ... nu lopen ze per dag op, afgelopen zaterdag waren de testen wit na het aflopen van de pregnyl. Daarna zijn ze op gaan lopen.
Dat is goed nieuws! Ik vind het dan ook hele mooie testen. Helemaal als er een oploop is. Grappig dat de early minder duidelijk is dan de normale.
Oeh wat spannend! Ik ga enorm voor je duimen dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen mag sluiten (of 2)
Ah dat wist ik niet, dan zeker positief! En zie dat je testje mooi opgelopen is. Gefeliciteerd, hopelijk over een maand of 8 een mooie baby in je armen
Gefeliciteerd meid, hoop dat het een plakker is/plakkers zijn. Er is in ieder geval oploop. Spannend hoor