blij maar..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shiirley, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    goedemorgen dames ! gister hebben wij te horen gekregen dat we een 3de zoon verwachten :D we zijn er heel blij mee en even om discussie voor te zijn we zijn absoluut NIET teleurgesteld ! maar wel word ik nu echt verdrietig als ik naar mijn dochtertje kijk :( ik had dit totaal niet aan zien komen van mezelf maar in eens bekroop het me. ze is 2 en ik vond het al zo snel gaan maar nu ben ik helemaal bang voor de tijd ! dit mooie kereltje is ons laatste kindje dus ik ga een lief klein meisje niet nog eens mee maken en dat vind ik toch best wel moeilijk want het gaat zo snel :) we zijn ontzettend dankbaar voor ons 4de wonder en kijk er onwijs naar uit wat een lief klein mooi mannetje dit gaat worden ! maar tegelijk voel ik me toch ook wel even verdrietig omdat mijn meisje veel te snel gaat . voor meer dames herkenbaar ?

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Gefeliciteerd! Ik snap je wel hoor.
    Ik zou ook lichtelijk teleurgesteld zijn als m'n tweede een zoon zou worden omdat we niet meer dan 2 kindjes zouden willen.
    Ik heb zelf 3 broers en heb altijd een zus(je) gemist/gewild.

Ik voelde me altijd buitensloten en eenzaam toen de jongens met elkaar gingen spelen. Ik mocht nooit meedoen omdat ik een meisje was. Hahaha klinkt best dramatisch he.
    Ik heb trouwens okk geen nichtjes. Alleen neven (weeeer jongens)

3. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    #3 Doornroosje1987, 15 jan 2015
    Laatst bewerkt: 15 jan 2015
    Ahh Shiirley, ik had je net gefeliciteerd in het andere topic :)

Jammer dat je je nu zo voelt, kan het wel een beetje begrijpen hoor want je zei al dat je juist het gevoel had dat het een meisje zou zijn en als dat dan ineens niet zo is moet je dat even verwerken. Ook al is het jongentje natuurlijk ook gewenst. Je mag best verdrietig zijn omdat je nu geen meisje krijgt, en daarnaast blij zijn omdat je wel een jongentje erbij krijgt. Misschien moet je het even laten bezinken, het de tijd geven en ga je er over een tijdje vanzelf anders tegenaan kijken. Ik denk zelf altijd 'het is zoals het moet zijn' bij dit soort dingen.
    Misschien kun je proberen om je te focussen op wat je wel hebt ipv wat je niet hebt(dat maakt gelukkiger!:))
    Je hebt al een dochtertje mogen krijgen, en twee zoontjes, en nu mag je zelfs een 4e kindje verwelkomen, dat is toch heel erg bijzonder!!

4. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    absoluut zijn we heel blij het is ook niet dat ik verdrietig ben dat het een jongen is ! maar het is echt het besef hoe snel ons meisje alweer gaat :$ ik voel 2 dingen eigenlijk grote blijdschap en aan de anderen kant een beetje verdriet want dochtertje is straks niet meer de kleinste thuis en ze lijken altijd zo veel groter in eens als er een baby bij komt ze is gewoon zo een leuke gezellige peuter eigenlijk is het gewoon moeilijk uit te leggen :)
    en idd ik had heel sterk het gevoel dat het een meisje was misschien dat het daarom nu een beetje voelt als afscheid van het kleine meisjes wereldje ;)

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind!
    Maar z'n speciaal meisje als dat je nu heb zal je nooit meer krijgen!
    Het heeft toch ook wel iets mama en dochter tussen al die kerels..
    Wie weet maakt het jullie band wel alleen maar sterker :D
    Mijn schoonmoeder heeft 2 zoons en 1 dochter en de band tussen haar en me schoonzusje is toch ook wel heel speciaal!

6. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dat is ook zeker waar dat maakt het aan de andere kant ook wel weer speciaal dat ze het enige kleine meisje blijft en we straks samen tussen alle mannen zitten hihi

7. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Juist ja, alle gezinssamenstellingen hebben iets wat het heel bijzonder en leuk maakt! :)
    Wil je veel geluk wensen met jullie mooie gezinnetje!

8. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dank je wel doornroosje lief van je :D

9. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Jouw meisje word op handen gedragen door haar broers.en als ze later gaan stappen heeft ze 3 broers die haar een beetje in de gaten kunnen houden.geniet van je gezeinnetje want het gaat heel snel allemaal inze 4 de is al weer 1,5 en hetmlijkt idd of meisjes sneller groot worden dan jongens

10. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dat is ook zeker waar het eerste wat ik zij was mooi heeft ze 4 bodyguards:Dik denk dat het ook meer het besef is dat ons meisje nu zo groot word bij meisjes lijkt het idd sneller te gaan ze zijn zo snel wijs:p

Deel Deze Pagina