16 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bahar23, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    Ik ben zo net naar de vk geweest voor controle, en normaal gesproken zou ze het hartje luisteren alleen, maar ze kon hem maar nie vinden omdat die volgens haar teveel bewoog, dus besloot ze om toch ff snel met een echo te kijke, ze was er zo verbaasd van dat die zo veel bewoog, het was echt leuk om het te zien..Ik ga 24 november voor de 20 weken echo ik hoop dat alles dan goed is..

2. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hopelijk is alles goed dan. maar het feit dat de kleine veel beweegt is toch ook alleen maar goed. Ik zou me er geen zorgen over maken. Gewoon lekker genieten ervan :)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey hoi!

ik heb 24 november ook de 20 weken echo, toevallig he? en dat je kleine veel beweegt is super :) je zult zien dat alles goed is hoor, ik ben ook altijd zo bezorgd maar het hartje luisteren is nou eenmaal niet gegarandeerd, lukt ook wel eens niet en het is dan alleen maar mooi dat ze er een echo achteraan hebben gedaan voor de zekerheid, meestal wordt je teleurgesteld naar huis gestuurd met de boodschap: volgende keer beter. Dus ik zou zeggen: goed nieuws en 24 november weer genieten :)

liefs

4. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    ja das wel toevallig tis dan wel wat later van jou he je bent nu al 24 weken..ik zit dan net in me 21ste week, maar heb wel het gevoel dat alles goed is maar toch blijft een angst in je hangen..Ik hop dat het met ons allemaal goed komt..succes allemaal..

5. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    hoi bahar en mymiracle ik heb ook 24november 20weken echo wat leuk! :D :D en bij mij konden ze bij de vk ook het hartje niet horen laatst en toen hebben ze ook een echo gemaakt,lag ie daar gewoon lekker te duimen in mn buikje 8) 8)

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoi bahar,

Wat leuk dat je kindje nu al zo beweegelijk is, dat is alleen maar goed en zeker geen reden tot zorgen! Dat je het hartje niet hebt kunnen horen is wel jammer, want dat is zo bijzonder, maar nu je je baby zo beweegelijk hebt zien doen, is dat ook heel erg bijzonder uiteraard.

Succes met je zwangerschap!

7. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Leuk zeg, ik heb ook op 24 november mijn 20 weken echo!

8. mymiracle

he? wat gezellig allemaal, 24 november is DE echo-dag dus ;)
    even een kleine correctie, ik ben 15 weken zwanger, mijn banner telt af naar de bevallingsdatum :)

9. mymiracle

en succes allemaal natuurlijk! :):)

10. mymiracle

compleet off topic, ik heb mijn banner maar ff veranderd, twas inderdaad niet duidelijk :)

11. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    hmmm nu is ie niet meer zichtbaar je banner, nog even naar kijken dus!

12. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    oh sorry nu wel :)

13. Pantoufle

Pantoufle Lid

1 apr 2008
    25
    0
    0
    België
    Bij mij is het net het omgekeerde, ons beebje heb ik op de echo's nog maar 1 keer zien bewegen, de andere 3 keren was hij altijd aan het rusten of aan het slapen. De gyneacoloog zegt altijd: mevrouw, uw kindje moet ook genoeg rusten, terwijl ik altijd zoiets heb van; komaan, beweeg eens als ik het zie, maar ik kan er jammer genoeg niets aan doen hè :)

Nuja, het belangrijkst is dat hij gezond is en dat is het geval, dus zullen we maar niet klagen hè ;)

14. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    En ik heb ook 24 november mijn 20 weken echo!

En die van mij lag er ook heel stilletjes bij steeds. Ik hoop echt dat ik dan ook eens zwaaiende armpjes en beentjes te zien krijg.

15. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Tis te hopen dat we niet allemaal naar hetzelfde ziekenhuis gaan voor die echo, dan worden de wachttijden wel erg lang vrees ik!

16. mymiracle

hahahah, gelukkig zijn er meerdere echo-buro's in Nederland :):)

Deel Deze Pagina