Nou het is nog steeds dat ik denk.....ja ben ik zwanger hahahaha....erg hè. Ik heb wel al wat klachtjes.... Gevoelige tepels.......veel,honger...last van liezen....soms gekke krampjes... Maar dat is het begin. Meestal krijg ik pas in week 6 echt last. Voor jou is dit de eerste zwschap?
Lov: ff offtopic Kan beter even hier reageren dan in het andere topic. Zondag al getest maar blanco. Ben al wel een week niet lekker. Weekend ook nog even naar de arts geweest. Het was gewoon niet te doen hoe belabberd ik me voelde. Vandaar ook de test. Heb klachten à la blaasontsteking maar er is geen ontsteking. Heb nu wel anti biotica. Temp daalt ook al 2 dagen, vanmorgen een half uurtje mega menstruatiepijn gehad en toen ik aspirine wilde nemen was het weg. Maar bloed?? Dat is er niet, maar ja nog een dag tot nod. Kortom ik voel me raar en alles wat het zou kunnen veroorzaken is het niet. Laat mij maar ongi worden deze maand! Hoe voel jij je? Begin je het al te geloven?
Nou wie weet Mart! Ja goed.....al wat kwaaltjes maar allemaal te doen hahaha Geloven doe ik het wel langzaamaan......zo gek is dat...het duurt gewoon even!
Hahah, ja dat heb ik ook en dat ik het gevoel heb dat dit niet goed kan gaan e.d. maar heb ook dan bijna nergens last van, zal er wel bij horen. Heb jij bij de vorige 2 zwangerschap heftige klachten gehad dan? Ja, dit is mijn eerste zwangerschap, erg spannend allemaal.
Ben wel vol vertrouwen over mijn lichaam dat wel....moet jij ook doen! Nou nee geen heftige......maar ben nog vroeg zwanger...het kan morgenvroeg opeens heel anders zijn hoor! Aaah je eerste zwschap is altijd bijzonder hoor...
Ik zal even bij kijken. Wil er net zo 1 als jou, dan kan ik zien hoe het zich ontwikkeld Ja ik weet dat wel, maar je leest het allemaal zo veel dat het niet goed gaat. Ben ook wel een beetje overdonderd had niet verwacht dat het zo snel kon gaan, wilde dat natuurlijk wel maar toch. In mijn omgeving zijn er zoveel mensen die er moeite etc mee hebben. Maar we gaan voor een mooi kleine beeb
Ja je moet maar zo denken fout gaan kan het altijd.....en als je niet op het forum zou zitten wist je van niks...soms is het te erg om het allemaal te lezen. Je kan gewoon op mijnnbanner klikken dan kom je vanzelf op de site uit....je kan alles zwlf instellen...kleuren alles...superleuk!
Ja dat is ook zo, er staan inderdaad af en toe nare dingen in. Ik wilde je net vragen hoe ik het kon vonden! Dan gewoon knippen en plakken e.d.?
Nee je, klikt op mijn banner en je komt opmde site...daar vul jij je uitgerekende datum in en dan kun je de Bbb code plakken in je handtekening ....maar dat weet je wel hè...
Ik heb um. Heb wat kleuren gebrobeerd maar kom toch op zwart/grijs met wit uit haha. Heb nog op verschillende site gekeken.Zag daar ook wel een leuke maar wilde andere kleuren, hihi Mijn mooie cellen!!! Vind jou garnaal leuker
Hahahah ja vond ik ook al hahahaha....nog even en je hebt ook een mooi boontje hahahaha... Ja cap zo ziet je kindje er nu uit....dus niet zo onaardig hè hahahahahaa....grapje.. Nou ga slapen hoor.....Truste!