blij met een dooie mus of toch...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik doe morgen eerst eens een kruidvat ...krijg ik een beter streepje ga ik zeker een cb doen volgende week:D

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oooo lov ik zie ik zie wat jij ook ziet spannend meis mag het dan eindelijk ook voor jou :$:):):):) ik ga heel hard duimen dat hij nu donkerder gaat worden op naar een knaller meis

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaahhh wat lief.......wordt er helemaal emo van!:)...

4. Yris

Yris Niet meer actief

:D als jij niet zwanger bent ;)

Hoelaat ga je testen :D ik ben nu al benieuwd! ik ga maar alvast duimen voor je, spannend topic :)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Morgenvroeg......!
    Maar ik verwacht er maar niks van......:) pffffffff......om gek van te worden dit hahahahha

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hahah welkom bij de club ik ben ook al dagen emo en hoort er helemaal bij :p ennuhh ik verwacht er echt wel een hoop van hoor spannend ik hou je in de gaten, na al die tijd testjes turen van een ander is het geweldig om nu eens een POSITIEVE test van jou te mogen bewonderen ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is wel waar:D

9. Yris

Yris Niet meer actief

Dat is nu een mooie duidelijke foto, je ziet de streepjes mooi rose en ook de foto vind ik heel helder :D doe die foto morgen ook maar via iPad dan :p

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Nou, even mijn ervaring. Gister was nod. Maar ik heb mezelf helemaal gek gemaakt door dit forum, dus 1 dag voor nod getest. Zelfde streep als jij. Ik denk zal wel niks zijn. Vandaag weer getest, zelfde verhaal. Ik denk nou ja ik beeld het me in. Ml er naar. Laten kijken, die zag wel iets. Nou ja, ik wilde geen cb digi kopen want denk, wordt toch negatief. Wel Een midstream van etos gehaald en vanmiddag maar gedaan en hij liep nog door toen de streep verscheen dus duidelijk. Zwanger. Heel onwerkelijk maar schijnt echt zo te zijn.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha ja de iPad is super hoor.....:D

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie hem ook.
    En ik zie altijd de streepjes beter op mijn iPad dan op de pc..heel raar is dat.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb dat ook! In het vage testen topic merk ik dat goed....;)

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    waaaa word er helemaal blij van die is gewoon positief hoor kan echt niet anders :D ben zoo blij voor je je zou me moeten zien zitten hahaha :):D:)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahahahahaha................en dan te bedenken dat mijn verloofde m gewoon niet ziet!

16. Yris

Yris Niet meer actief

Meer wortels voeren :D........ sorry, ik ben melig :p
    Heeft hij dan die op je ipad gezien? morgen zal hij het wel zien dan :cool: anders wel op de digitale, mannen kunnen beter het woordje zwanger lezen :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahaha dat zei ik dus ook al ... Daarom zijn die cb testen uitgevonden...zo kunnen de mannen het woordje zwanger zien....:D

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nee dat is man eigen hoor mijne begreep mijn test niet eens terwijl dat toch echt een overduidelijke knaller was, en toen zei die ja nou ja volgende keer beter ;) toen heb ik hem even de gebruiksaanwijzing onder zijn neus gestopt :D en toen schrok die hahahaha

hier mijn test die mijn man dus niet zag/snapte vervolgens maar een clearblue ertegenaan gegooit en toen was hij overtuigt hahaha :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dat is wel heel erg duidelijk anders hahahaha

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina