Ik hoop echt dat je over een paar dagen een mooie streep hebt, maar helaas hoor ik steeds vaker dat deze testen zo'n vaag lijntje geven, we of niet zwanger....
Ik hoop het voor je. Maar eerlijk gezegd ben ik niet overtuigd. Heb zelf ook (meer dan eens) zulke streepjes gehad en was niet zwanger.
Het lijkt mij toch sterk dat ALLE testen zulke streepjes geven en dan vals positief zijn....als dat zo is, dan stop ik mijn abonnement direct bij de kruidvat maar vorige maand was het toch echt zo bij mij, en anders waren ze echt omo wit... en nu is het weer incl. streepje en dat nu drie keer achter elkaar...maar goed ik ben dan ook wel errug vroeg met testen! Dus stop ook...maar als TS echt 7 dagen over tijd is, vind ik ze wel erg licht dat wel...
Zal even vertellen dat ik bij beide zwschappen tot nu toe ook laat positief teste.... Eerste keer na 4 dagen ook zo licht Tweede keer na 9 dagen ook zo licht. Je hebt gelijk da ik al ver overtijd ben.....maar voor mij is dit niet vreemd Trouwens de opgedroogde versie... http://i.imgur.com/S42QF.jpg
Hooi Lov, Ik hoop het voor je. Had namelijk 2 rondes terug ook zoiets, op 3 verschillende testen lichte streepjes en 6dgn over tijd, maar uiteindelijk wel ongesteld geworden. Ik hoop het echt voor je. Zal voor je gaan duimen.
Oe spannend hoor! Ik heb zelf ook van deze testjes gehad, maar dan wel voor NOD en ik werd daarna dan weer ongesteld.. Ik duim voor je dat ze donkerder worden, want dat je nog steeds overtijd bent is een goed teken natuurlijk!
Op de eerste testen zag ik niks maar op die van vandaag zie ik een streepje spannend! ik hoop dat je maandag een goede duidelijke test in handen hebt.