Maar ja nu vraag ik me af......de uitgerekende datum kan ik echt niet uitrekenen nu... 8 dagen overtijd en zo'n lichte streep.....ik denk dat ik nu pas 4 weken zwanger ben dan....
Lov gefeliciteerd meid!!! Anders een test doen die de weken erbij aangeeft, heb je tenminste enig idee
Ja maar dat is m nu net.....laatste cyclus van 34 dagen ook nog eens 8 dagen overtijd positief getest..... Dan zou ik nu al 5 weken zwanger zijn en dat ben ik niet. Bij de jongste ging het ook zo en toen was ik veel te vroeg voor een echo en gingen ze er maar voor uit dat het een mk was. Nu denk ik gewoon dat ik 4 weken ben....daar ga ik gewoon vanuit. Op de eerste echo zullen we pas echt weten hoe ver we zijn. Maar het wordt begin augustus....
Ongeloofelijk wat een wonder!!! Je bleef erin geloven dat het raak was, en kijk nu!!! Super gefeliciteerd met dit wondertje!! Nu lekker genieten.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben speciaaal iets vroeger opgestaan écht waar omdat ik gewoon MOEST zien dat je eindelijk na de digtest wel gelooft superrrrrrrrrr gefeliciteeeeeeeeeeeerdddddddddddddddd jij bent lekker zwangerrrrrrrrrrrrr welkom klein plakkertje en een mooie kerst tegemoed