Gefeliciteerd. Toch apart dat je dan ineens een langere cyclus hebt dan gewend. Vandaar dat ik het wel fijn vind dat ik ovutesten gebruik, weet ik in ieder geval wanneer mijn NOD is.
Waarom is dat dan apart? Kan gewoon hoor.....je hebt dan gewoon een laat ei. Ik heb dit iedere keer gehad als ik zwanger was dus voor mij heel normaal....
OF ze maakt laat HCG aan.... gebeurd vaker hoor!!! LOV ik ben iig heel blij voor je... cyclus??? boeit dat?? NEE je bent gewoon lekker zwanger meid
Zo blij voor je Lov!!! Enne beetje positiever hoor Sassie!! Test zegt toch zwanger... Dus lange cyclus of niet.... Gewoon echt zwanger!!!!! Jump jump jump.....! Haha was wel weer toe aan goed nieuws!
Lov gefeliciteerd met je zwangerschsp.. hoelang was je overtijd en had je achteraf zwangerschap symptomen?? Hoe voel je je nu??
Dank je... Nou ik had wel dat ik opeens goed kon ruiken...eten smaakte me niet .... beetje misselijk. Die week teste ik na 5 dagen positief.. Uiteindelijk was ik 8 dagen overtijd. Hoe ik me nu voel........gaat wel.....veel honger.....koud en warm ... die dingetjes