Blij met een dooie mus? Wat moet ik hier nu mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door daphnev85, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik moest wel lachen omdat het zo bizar is, hoe komt hij erop om zijn moeder mee te nemen op een wat voor jullie een romantische vakantie moet zijn.
    Ik zou heel duidelijk tegen hem zijn, hij moet toch ook snappen dat dit niet de definitie is van romantische vakantie m

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goed gedaan.

Ik zou ook schijt hebben aan dat geld. Zowel hij als zijn moeder hadden zelf beter moeten weten. Ten eerste hij dus inderdaad, dat je niet je moeder, of wie dan ook, mee moet nemen op een vakantie, die als doel heeft jullie nader tot elkaar te doen komen. Dat zijn moeder dat niet wist, dat kan. Misschien heeft niemand haar verteld dat dat de reden was om te gaan. Maar goed. Feit dat ze gewoon zonder overleg heeft geboekt, dat is ook gewoon stom. Zoiets doe je niet, helemaal niet als jij degene bent die méé mag op andermans vakantie.

Hoe ze het doen met de vakantie (gaan of niet) en het geld, daar zou ik me niet druk om maken. Ook niet als hij toch gaat, maar dan met zijn moeder. Lekker laten gaan. Maar feit blijft wel, dat jullie door moeten met werken aan jullie relatie. En als het een goed idee is, om er samen op uit te gaan, dan zou ik dat alsnog (APART DUS) boeken. Volgens mij had ik het al gezegd, maar begin klein, met een weekend weg of zo. Waarheen maakt niet uit, als jullie maar met elkaar bezig zijn en niet met andere mensen en andere dingen apart van elkaar (zoals skiën, maar op het strand liggen zonnebaden is ook niet 'met elkaar bezig zijn'). Houd dus vooral het doel voor ogen.

Succes!

3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Fijn dat je nog even reageert!!!
    En helemaal fijn hoe je je vrouwtje hebt gestaan!!!!
    Niks geen gelul met schoonmoeder mee, en dat geld, boeien!!!

meid, kom lekker tot rust, en blijf desnoods nog wat langer.

Ik ben fier op je dat je dit doet!!!

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hoe gaat het nu?

5. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Inmiddels ben ik terug thuis sinds gisteren namiddag. Alles gaat goed hier, we hebben niet meer gesproken over de reis. Ze lossen het samen maar op. Schoonmoeder had me gisteren wel al gebeld om te vragen wanneer ik thuis zou zijn, ze wou haar kleinkind zien. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik graag in alle rust alleen zou thuis komen en eerst alles uitpakken zodat ik tot mijn positieven kan komen (vorige keer dat ik terugkwam van belgie stond ze mij al op te wachten in ons huis). Gelukkig was ze er gisteren niet. Vandaag heb ik ze ook nog niet gezien maar dat zal wel niet lang meer duren. Inmiddels ben ik terug bezig aan de boekhouding, ze heeft er weer een zooitje van gemaakt toen ik weg was... :( Dus zal ik maar beginnen aan haar fouten recht te trekken... En zo gaat het gewone leven weer verder :cool:

6. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel goed uitgerust en nagedacht....?

Maar hoe wil je nu verder gaan?
    Ga je er nog goed over praten met je man....want anders blijft alles hetzelfde en is het wachten op de volgende ruzie...

7. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Goed dat je weer richting huis bent. Je hebt even kunnen bijkomen maar als je aan de relatie wilt werken zal je inderdaad uiteindelijk weer terug moeten.
    Goed dat je direct tegen je schoonmoeder bent. Niet te veel over je heen laten lopen.
    Heel veel succes met het bijwerken van de boekhouding. Dit wellicht ook eens bij haar aankaarten?

8. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Binnen 10 dagen hebben we terug een afspraak bij de psy. Ik kaart het liever daar aan omdat we daar op 'neutraal terrein' zijn en ik de indruk heb hij mijn 'opmerkingen' beter aanvaard. Ik heb er aan gedacht een lijstje te maken met alles wat me stoort zodat we dat dan daar kunnen bespreken. Boekhouding zal inderdaad worden aangekaart bij schoonmoeder, maar dat doe ik liever wanneer ze hier is. In die anderhalve week dat ik weg ben geweest is er weeral een fout gebeurd die hem 1500 euro gekost heeft. Dit moet nu maar eens stoppen... De tijd die ik verlies om haar fouten recht te trekken kan ik wel in iets anders steken...

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hij zelf stoort zich er niet aan?
    Klinkt alsof jij weer een hoop gaat doen. Laat hem ook eens werken...

Is toch geen baby? Als mijn moeder iedere keer ervoor zorgde dat ik geld verloor jeetje dan zou ik daar toch wat van zeggen.

Ik bedoel het niet verkeerd he ;)

Ben benieuwd hoe hij gaat reageren bij het gesprek, voor mij zou het toch langzamerhand eens een van de laatste kansen gaan worden.

Deel Deze Pagina