Onzeker stolsels en bloed 5wk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door em3, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Met een cyclus van 23 dagen ben ik nu ongeveer 5 wk. Heel erg pril dus. Zondagochtend verloor ik ineens stolsels. Dit was maandagochtend helemaal heftig. Ik verlies nu nog steeds stolsels maar voornamelijk vanmorgen eigenlijk. Vanaf 4 wk heb ik dagelijks bruinverlies. Ik heb de verloskundige gebeld om de echo af te zeggen maar ze zei dat het nog steeds oké kan zijn. Ik draag nl maandverband maar dat is totaal niet nodig. Ik verlies alleen bloed en stolsels op de wc. Zij heeft gezegd dat het daarom ook iets anders kan zijn dan een miskraam. Natuurlijk hou ik me vast aan elk sprankje hoop. Iemand ervaringen hiermee?

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik had met 7 weken rood bloed met stolsels als ik op het toilet zat.. wel maar 1 dag, bij mij was er gelukkig niks aan de hand met het vruchtje.
    Ik duim voor je..

3. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo, wat naar dat je in zo'n onzekere periode zit,

Ik heb ervaring met bloedverlies en stolsels: het bleek een hematoom te zijn, het is nu over en het had geen effect op de kleintjes..

Ik had geen buikpijn, alleen bij het afvegen bij de wc verloor ik bruin/roze bloed met kleine stolseltjes.

Ind wel gaan voor een echo het kan dus nog goed zijn, maar als het helaas niet goed gegaan is, is een echo ook noodzakelijk om te kijken of je alles echt goed verloren bent, anders kan je een fikse infectie krijgen.

Ik duim het beste voor je!!

4. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Hier hetzelfde. 3 weken lang bloedverlies met stolsels. Hier kwam het door een tweelingzwangerschap waarvan er eentje het niet gered heeft. De andere baby doet het nog steeds prima. Bloedverlies is ongeveer 50% goed of fout.... dus nog steeds ruime kansen op goed nieuws!

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik bloed al een week met bruin en rood en veel stolsels en ben nu 5+1 weken zwanger. Ik heb al wel twee keer een echo en bloedonderzoek gehad. Bij mij is het wel ook nodig om maandverband te dragen maar is het vaker met afvegen indd. Oorzaak is nog onbekend maar de zwangerschap met HCG stijgt volgens het boekje.

6. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Geeft hoop! Volgende week donderdag heb ik pas een echo (vroeger mocht niet). Ik hoop zo dat het goed is. Heel erg bedankt voor de hoopgevende reacties.

Deel Deze Pagina