IK ben even benieuwd, wanneer was je eerste menstruatie na een keizersnede en hoe zag die er uit? Alleen helder rood, of juist alleen donkerrood/bruin? Ik heb nu al bijna een week elke dag een klein beetje helderrood verlies en vrijdag zat er een stolseltje bij en nu word het ook wat meer en begint m'n buik te krampen. Maar ik vind het zo vreemd dat het 5 dagen helderrood is geweest, normaal begon het altijd met wat oude smurrie. Of komt dat door dat het de eerste keer is? Nou ja ik hoor dus graag jullie verhaal!
Mijn eerste menstruatie na de KZ begin met bruinverlies met daarna een dag rood. Vervolgens een week niets meer.... Toen weer bruinverlies met 3 dagen rood, vervolgens over. Vrij weinig dus en raar verloop. 4 weken later was ik wel goed de sjaak. Liep zo'n beetje leeg! Ben benieuwd wat menstruatie 3 gaat doen....
Nou ik loop dus nu echt leeg, zodra ik ga staan en lopen voel ik het al... Pfff. Hoop dat het niet elke maand zo'n feest word...
Sinds de keizersnede is het bij mij echt veel erger geworden, de menstruatie, veel meer bloedverlies dan voorheen en een heel ander verloop. De 1e paar keren ook nog best dikke stolsels. Ben wel al snel weer aan de pil gegaan, ben denk nu zo'n 7x ongesteld geweest, maar het lijkt niet minder hevig te worden. Wil volgende maand weer stoppen met de pil, omdat ik heel erg last heb van de bijwerkingen.... maar ben bang dat ik dan nog erger ongesteld wordt... tja afwachten maar...
Mijn eerste menstruatie na de keizersnede was na 5wk alweer. Ik had gelijk helderrood bloed verlies en ik liep letterlijk leeg!!!!! Was heel erg blij dat ik nog kraamverband had en dit kon ik bijna om het halfuur verschonen. M'n derde menstruatie vloeide ik al voor een tampon al te weinig. Nu ik weer aan de pil zit, lijkt het nog minder te worden. Na een zwangerschap kan je hormoon huishouding helemaal anders zijn. Het kan dus zijn dat je meer vloeit of juist minder. Bij mij is dus het laatste van toepassing.
Heb ik exact hetzelfde en heb er een topic over geopend maar geen reactie. Bij mij oud bruin bloed en met douchen een stolseltje. Nu al 2 weken achter elkaar dan weer wel en dan weer niet. Is niet meer dan een vlek op het inlegkruisje. Heb nu ook al de hele dag weer een soort ongesteldheidsgevoel maar er gebeurd niks...
Vannacht weer menstruatiepijn en volgens mij nu echt ongesteld geworden. Nu helder bloed en wat meer.