Hallo allemaal, Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. En las nu net terug dat veel wouden weten wat nu de uitslag is van alle onderzoeken. Ik zal alles nog even weer vertellen. Toen ik gestopt ben met de pil was ik regelmatig ongesteld. 24- 25 dagen. maar toen ineens helemaal niets meer. Op een gegeven moment was ik 75dagen overtijd en nog steeds een negatieve zwangerschapstest. Heb de huisarts gebeld, en werd doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Daaruit bleek dat ik 2 cystes in mijn eierstokken had. Ten grootte van een tennisbal. Aan beide kanten dus 1. En daardoor kon ik geen eisprong meer krijgen. Ontzettend balen. Ik moest weer bij de huisarts komen en heb toen medicijnen mee gekregen. Die waren echt heel sterk werd er helemaal moe en duf van. Die moesten ervoor zorgen dat de menstruatie weer op gang komt. En dat de cystes zouden knappen. En met resultaat 1 cyste is geknapt . Maar die andere nog niet maar is wel stukken kleiner geworden. Ze hadden voor mij uitgerekend dat ik op 19 maart weer een eigen menstruatie zou krijgen. Maar tot dus ver nog niets. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan maar die was weer negatief L . Het enige wat ik nu kan doen is afwachten. Maar als het me weer te lang duurt ga ik weer naar de huisarts. Ik heb een hele tijd niets van me laten horen omdat ik er echt gewoon ff geen zin in had om berichten te lezen. Had teveel aan mijn hoofd Sorry !! Dit was het voor nu hoop snel weer iets van jullie te horen Liefs kim
Heey wat fijn weer iets van jou te lezen! Al is je berichtje niet zo positief. Ik heb je toen ook gevolgd en baalde ervan dat je ons niet meer op de hoogte bracht hoe het nu afgelopen was. Maar begrijpelijk dat je wat anders aan je hoofd had. Positief dat in ieder geval 1 cyste is geknapt en dat de andere kleiner is geworden. Balen dat je wederom weer niet ongi bent geworden en negatief test. Zou het kunnen komen omdat de cyste's weer terug zijn, of die ene geknapt is? Nou hopelijk komt het allemaal goed, sterkte!