Ovutesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Within, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik gebruik dipstick ovutesten van sensitest.

Vandeweek begonnen met testen, 2x omowit, 1x een lichte streep en nu weer 2x omowit.. Is die lichte streep dan mn piek geweest? Heb geen slijm of pijn gehad.

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Lichtere streep dan de Controlestreep is géén piek. Ze moeten even donker zijn, of donkerder (de teststreepjes).

Het kan zijn dat de concentratie van je urine verschillend was, en dat je daarom eerst wit had en nu licht.

Misschien kan je een foto uploaden ?

3. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Zou best kunnen. Sommige testen geven gewoonweg geen donkere lijn aan. Dat was namelijk bij mij zo.

Als ik jou was zou ik wel nog even doorblijven testen. Misschien dat je op een latere tijd in je cyclus wel een donkere test hebt.

Suc6!

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik denk niet dat dat je piek is geweest. Bij wisselt de dikte van de test streep altijd enorm. Er zit geen duidelijke opbouw in. Pas 1 of 2 dagen voor de piek zie je vaak echt een duidelijke lijn die bij gelijk is aan de controle streep dan volgt de echte piek vaak binnen een dag.

Gewoon dagelijks blijven testen.

5. Within

Within Niet meer actief

Dat geeft de bijsluiter inderdaad ook aan.. lichte strepen kunnen ook positief zijn, als de rest wit blijft. Niet iedereen heeft een streep gelijk aan controlestreep schijnbaar.

Ik blijf nog even doortesten.

6. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ik had vorige ronde ook Sensitest...maar kwam er niet echt uit, werden niet echt donker, vaag.

Deze maand van zwanger & kids en hij knalde eruit! Misschien is het dus ook het merk zat ik te denken?!?

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmmm.. bij mij is het dus precies andersom.. vorige maand Sensitest en daar was T wel duidelijk, breder en iets donkerder dan de C streep.. maar nu ik zwanger&kids gebruik merk ik dat die piek best wel licht is gebleven.

Zijn bij jou toevallig wel de Controlelijnen van Z&K veel lichter dan de C-lijnen van Sensitest ?

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Nee, daar zit eigenlijk geen verschil in...

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Okay, daaruit kunnen we misschien concluderen dat het niet ligt aan het merk, maar dat het verschilt per vrouw.. ?

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    De combinatie welk merk welke vrouw denk ik! :(

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik gebruik ook Sensitest en heb de ene maand wel een mooie duidelijke streep, de andere maand niet. Je moet idd kijken naar de rest van je testen van de dagen ervoor en erna en daarmee vergelijken. Ik zou gewoon nog even doortesten in elk geval.

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb je je piek al gevonden TO ?

13. Within

Within Niet meer actief

Nee, ik heb 3 testen met een lichte streep en gisteren was hij weer omowit.

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.

Test je wel op vaste tijdstippen ? En niet met ochtend urine, en drink en plas je niet 2 uur van te voren ?

Ik zie in je banner dat je je ei verwacht over 3 dagen, dus dan zou je over 2 dagen je piek moeten hebben. Niet schrikken als je pas later je piek hebt, want ik had ook pas op dag 17 een piek (op een cyclus van 27 dagen). Gewoon ff doortesten de komende dagen op dezelfde tijdstippen en volgens de 'regels' ! Suc6!

15. Within

Within Niet meer actief

ja daar hou ik al rekening mee.

De banner is gelijk aan mijn vorige cyclus, dus eens kijken hoe het deze maand is.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke :) Effe afwachten dus. EN als je twijfelt met die testjes straks, gewoon een foto uploaden en de dames er ff naar laten kijken :) Suc6!

17. Within

Within Niet meer actief

Ik heb een foto van mn rijtje:

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oke, ook nog niet een stijgende lijn te zien ofzo dus.. ze zijn allemaal negatief..

Ik stuur je bij deze een positieve LHpiek van mijn Sensitest:

19. Within

Within Niet meer actief

Ja die had ik vorige maand ook. Deze maand dus niet. Maar de symptomen worden steeds beter! Denk dat ik weer een zelfde cyclus als vorige maand heb.

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Within ik denk niet dat je piek is geweest..zou even door testen

Deel Deze Pagina