Wanneer is je pil uit je lijf?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Apekop, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik ben nu 3 maanden bezig met zwanger worden en nog niet zwanger. Ik weet dat het nog maar kort is enzo maar baal toch als ik weer ongesteld word. Mijn vriend vroeg zich af of de pil al wel uit mijn lijf is. Ik ben wel gewoon regelmatig ongesteld enzo dus dat zit wel goed. Het is toch weer per persoon verschillend wanneer de pil uit je lichaam is? Of is dit gewoon een verhaaltje en is de pil gelijk uit je lichaam als je stopt met de pil?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    je pil is binnen een paar dagen na je laatste pil uit je lijf. Maar je lijf kan wel veel en lang last krijgen van ontpillen, oftewel weer overschakelen op het weer zelf gaan doen. En dat kan even duren.
    Maar als je regelmatig bent en niet zo'n lange cyclus hebt zal je er wel niet veel last meer van hebben.
    Denk eraan: er staat gemiddeld een jaar voor om zwanger te raken he! Snap heel goed dat je ongeduldig bent, maar je zal toch gewoon moeten afwachten (en natuurlijk niet vergeten zo nu en dan te klussen ;) ).
    Succes!

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb niets meer toe te voegen aan Tezz.. de één is nu eenmaal de eerste ronde zwanger en de ander in ronde 20. Als je binnen 1 jaar zwanger bent mag je van geluk spreken, dat is namelijk heel normaal. De pil is al uit je lichaam nu, maar nu even op de juiste momenten zaadjes verspreiden ;) . Oh ja, en blijven liggen met een kussen onder je billen.. de zaadjes moeten binnen blijven. :D

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    als hele grove regel voor ontpillen wordt vaak aangehouden: voor elk jaar dat je de pil geslikt hebt, ontpil je 1 maand. Dus na 12 jaar slikken ontpil je een jaar...

Dit geldt echt niet voor iedereen, maar het is een veilige houvast om niet in de stress te raken na 4 maanden niet lukken.

Succes!

Deel Deze Pagina