blij met mijn keuze om alleenstaande moeder te worden

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Gusam, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Heel stom mischien maar dit wilde ik toch met jullie delen, ik wilde even mijn verhaal weer kwijt, zodat jullie weten wat er in mij omgaat.

Zoals jullie allemaal weten ben ik een alleenstaande moeder van een prachtig dochtertje Riley, ik moet zeggen na de afgelopen maanden ben ik zo blij dat ik die keuze gemaakt heb, niet alleen omdat het met ons hartstikke goed gaat, maar ook omdat ik nu de afgelopen maanden de ''vader'' van Riley in de gaten heb gehouden en nu het besef heb dat ik alleen maar de goede keuze heb gemaakt.

Zoals het er nu uitziet wil ik Riley nooit en te nimmer voor haar 12e haar kennis laten maken met haar vader, dit heeft te maken met zijn gedrag op sexueel gebied.
    Ik ben zo bang dat hij dan zijn handen niet thuis zou kunnen houden van zijn dochter, en ik wil haar daar voor behoeden.
    Haar vader staat met al zijn gegevens en met zijn geslachtsdeel incl herkenbaar in beeld op internet, ook valt hij meiden lastig via het internet en alsof dat niet genoeg is wil hij zich gaan kleden als een vrouw, nu weet ik ook dat hij zich wil laten helpen om een vrouw te kunnen worden met operaties en hormoon tabletten.
    Het is voor mij over duidelijk, hij liegt over alles en is oversext, daar wil ik mijn dochter niet mee lastig vallen, en heb daarom ook besloten om zeker tot haar 12e geen contact te laten hebben met haar vader, als ze die leeftijd heeft bereikt dan zien we wel weer verder.
    Ik wil zorgen dat mijn kleine meid een perfect leven krijgt, met alle liefde en warmte.
    En ik zal ervoor zorgen dat ze zo weinig mogelijk pijn en schade toegebracht word door anderen.
    Komen ze aan haar dan komen ze aan mij, en dan heb je aan mij een hele slechte.
    Zij betekend alles voor me, zij is mijn leven en ik wil niet hebben dat zij hetzelfde mee gaat maken als wat ik heb meegemaakt.

En nu maakt het me totaal niet uit wat anderen van me denken nadat ze dit gelezen hebben.
    Ik heb dan mijn beslissing al klaar.

XXX Gusam

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nou ik geef je groot gelijk... !

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik ook!

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef je ook 100% gelijk! Ik ben ook blij met mijn keuze om alleenstaande moeder te worden, vooral omdat ik gezien heb hoe erg mijn zoon heeft geleden toen ik nog bij mijn ex was. Hij nu zo veranderd (positief) en dan denk ik "ik heb de goede keuze gemaakt". En dat jij je dochter beschermt vind ik heel goed van je!

Deel Deze Pagina