blij met mijn lichte ovu!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien beetje gek hahaha.
    Maar voor de mensen die mijn verhaal kennen en weten dat mijn hcg maar niet zakte kreeg ik gister eindelijk eens een lichte ovu test. Ik test hiermee omdat hcg testen te duur zijn om door te testen en hiermee kan ik ook lichtere streepjes zien.
    En eindelijk hij is lichter....morgen naar de gyn en dan hoop ik snel weer zwanger te mogen zijn van ons derde wondertje

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O wat fijn!!!!!!!!!!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt zo fijn.......zat in een dipje maar hierdoor voel ik me weer een stuk beter!
    Ben toch wel eens benieuwd wat de waarde van mijn hcg nu is maar die is vast nog lager.
    Nu nog geheel bloedvrij worden hahaha en we kunnen eindelijk weer verder.
    Had dit allemaal nooit zien aankomen zeg maar zal blij zijn als het voorbij is.

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hee meid wat fijn zeg! Bijna kan je weer verdergaan voor een 3e wondertje :) spannend hoor! Hoop dat het snel raak is voor je! :D

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je!!!
    ja laten we het hopen dat we eindelijk weer eens mogen beginnen.
    Jij even een stop?

6. Fae

Fae Niet meer actief

Als ik deze ovulatietest bekijk, denk ik dat je hcg weer op 0 staat ;)
    Wordt je hcg weer gestest morgen? Succes morgen.. hoelaat heb je de afspraak?

7. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja helaas wel, zou heel graag weer willen beginnen maar vriendlief wil nog wachten tot we een ander huis hebben en tot ik mijn laatste jaar school heb afgerond(nog een half jaar) :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja morgen moet ik rond 3 uur in het zk zijn en van te voren dan weer bloedprikken.....
    Heb er gewoon helemaal zin in :D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb trouwens ook echt ee goede ongi gehad met stolsels en al dus ik was nog niet goed schoon.....nu wel hoop ik en daarom is mijn hcg ook gezakt denk ik!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje meid dat is *** .... weet je vriend dat het tegenwoordig lang kan duren voordat je een huis verkocht hebt? Of heb je geen koophuis zelf?

Echt balen voor je man!

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nee nog geen koophuis, we huren nu een appartement wat te koop staat via de leegstandswet maar zijn dus op zoek naar een eengezinswoning(huur) Al bijna twee jaar alweer. Wegens omstandigheden op het werk van mn vriend kunnen we helaas nog niet kopen :(. Duurt zo lang allemaal!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff dat is ***...maar als je eventueel zwanger zou zijn krijg je dan niet sneller een huurhuis? Misschien slechte gedachte van mij:D

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja heb ik ook aan zitten denken. Gewoon maar proberen mijn vriend over te halen denk ik :D

Maar spannende dag morgen voor jou Dus! Ben benieuwd wat je hcg uitslag nu is :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

succes hahahaha...

ja zal vast goedzitten aaaahhhhh......op naar wondertje nm 3 hoop ik!

15. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Eindelijk je hcg gezakt...wat ontzettend fijn voor je meid! Hopenlijk snel een nieuw wondertje :)!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *doet een vreugde dansje voor je* :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks dames.....ben zo blij en opgelucht. Voel me zoveel lichter nu!

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat fijn, hopelijk staat je hcg morgen op nul en kun je verder voor wondertje 3! :)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je charmed! Hoe is het bij jou?

20. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Mijn ovu test was gister net zo licht als de jouwe, maar 2v5 Kruidvat geeft vandaag nog wel een 2e streepje (lichter, maar zeker donkerder dan op de ovu test...)

Ik zit zelf ook te wachten tot mijn hcg goed daalt / op 0 staat, dus ben erg benieuwd hoe jouw bloeduitslag morgen is!

Succes bij de gyn :)

Deel Deze Pagina