Wil deze maand nog maandje zonder ovutesten doen laatste 2 cyclus was tussen 33 en 36 normaal 29 nu voelde ik dag 14 dus steken en kramp zoapa ongi en dikke klodder slijm bij afvegen echter dag 15 steken nog steeds en ook net als bij dag 14 stekek in lies/li eierstok ook waterige afsheiding vandaag dag 16 op en af steken ook af en toe rechts en onderrug afscheiding/slijm is er nog wel met vlagen als ik ga berekenen met cycl 29 zou gister eisprong zijn op zich logishe ivm klachtten die had ik dag 14 ook en dagb16 vandaag ook alleen nu met vlagen normaal als eisprong is geweest verdwijjen de klahtten toch? heb ik me.ei gemist nu? want wou dus nu op de dag van ei juist klussen ipv om dedag ect of zou t.goed.kunnen dat me ei op knappen staat en dat vanavond klussen wel zin heb
Klachten hoeven na je eisprong niet direct te verdwijnen. Meestal wel, maar hoeft niet. Ik heb ook wel vaker een hele maand rare krampjes, afscheiding etc etc etc. Denk niet dat je hem gemist hebt.
Geen probleem joh, vragen hebben we allemaal en er is altijd wel iemand die een antwoord weet. Ik hoop dat het snel raak is bij je. Succes!