Wat geweldig!! Veel plezier in de slaapkamer , en op naar een positieve test! Jou dag kan niet meer stuk hihi, geniet ervan!
Oh wat fijn meis!!! Heeft echt te lang geduurd! (Begrijp je opluchting maar al te goed, bij mij heeft het 3 maanden geduurd). Je kunt het dan ook niet afsluiten he... Nu op naar een positieve zwangerschapstest!!
Pfff ja echt! Had dit ook nooit zien aankomen ....dacht wel weer even snel zwanger te zijn. Maar misschien is het beter dat ik het wel goed heb kunnen verwerken want daar vergis je je ook in! Nu is het klaar....lichamelijk en psychish!
Pffff ja verschrikkelijk he... Je denkt nuchter te kunnen blijven, maar het doet toch meer met je! Nu alles achter je laten en 2013 gaat jullie jaar worden!!!
ja nuchter was ik...maar door dit..pff jeetje. wat betreft zwanger worden....bloedverlies enz nee daar ben ik niet meer zo nuchter
Wat fijn zeg!!! Nu kun je eindelijk verder, super Mijn hcg was vandaag 39 (13 dagen na curettage) dus dat gaat ook de goede kant op. Heel veel klus plezier!!!
Dank je! Mamalarissa oh fijn voor je zeg. Gaat idd de goede kant op! Maar weet niet of iemand hier dat weet. Als je hcg zo laag is word je dan ook ongi nu? Lees dat vaker namelijk. Dat zodra de testnegatoef is, dus het hcg laag, ze ongi worden.
Mijn gyn zei gister tegen mij dat als het hcg onder de 100 komt, je weer een ei sprong kunt krijgen en daarna dus ook weer ongesteld (of zwanger!) Ook kun je ongesteld worden zonder dat daar een eisprong aan vooraf gaat. Het is dus even afwachten wat jouw lijf gaat doen. Heb je enig idee of je al een ei sprong hebt gehad? Ik hoor inderdaad ook vaak dat de ongi komt vlak na nega test..
Thanks voor je antwoord.! Ik heb wel vanaf de 18 een ongi gehad.....heb nu een ticker aangemaakt .... Zou erg onwaarschijnlijk zijn als ik al zwanger zou zijn nu....nou ja over een week dan. Even afwachten maar. Of ik een ei heb gehad geen idee....heb wel eens een ovu gedaan en die was posi na de ongi....ik dacht nog van het hcg maar misschien was het wel van een ei? Ga daar niet vanuit hoor....maar toch even rekening mee houden.