Hier ook een blij tevreden vrouw! Mijn man is mijn beste vriend. We kunnen samen goed praten, vreselijk lachen en samen stil zijn. Hij is een geweldige vader, pakt dingen in huis op. Een topper!
Ook ik heb de ideale partner want; Hij is een sexy lekker ding, charmant, begripvol, heeft humor, is zelfstandig, zorgzaam naar de kids en mij, zitten op 1 lijn kwa opvoeding, communicatief, lekker in bed, romantisch, impulsief met verassingen, ondernemend, kan goed koken, kan goed dansen, doet huishoudelijke taken uit zichzelf, niet op zijn mond gevallen, sociaal, spontaan en behandelt mij als een prinses.....en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ik heb ook niets te klagen. Het houd van me en hij is smoorverliefd op onze zoon. Behulpzaam, attent en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Heerlijk al die POSItiviteit Ik ben ook heel blij met mijn man. Dat realiseer ik me vaak met de vele 'klaag over mijn man' topics en ook met allerlei kleine en grote gebeurtenissen thuis. we communiceren goed en hij helpt overal mee thuis waar nodig. Voor ons gelukkig heel normaal
Ja, ik voel me aangesproken! Natuurlijk is hij niet voor 100% volmaakt (gelukkig niet zeg, ik zou me heel ongemakkelijk voelen), maar hij is wel behoorlijk prettig in de omgang * hij is lief, zorgzaam etc. * hij doet uit zichzelf behoorlijk veel in het huishouden * hij stopt al zijn vuile was in de wasmand * hij zorgt vaak voor onze dochters, zodat ik o.a. kan sporten en mijn vaste avond weg kan houden * hij kan goed masseren en doet dit ook graag * hij heeft precies mijn humor * hij is sportief * hij ziet er heel goed uit! * hij is handig met allerlei klusjes Nee, ik heb niets te klagen
Ja! Hier ook voornamelijk blij met vriendlief! Inmiddels bijna 20 jaar samen, dus er zijn wel eens momenten dat ik een dikke rol behang wens, maar we lachen ons rot samen (en sinds 2,5 jaar met zijn drietjes...). Ruzie hebben we (ik lieg niet) eigenlijk nooit...
Ook ik ben blij met mijn slimme, grappige, knappe en hardwerkende lief die zo'n leuke ne goeie vader is en een perfecte man om mij in toom te houden. Hij is een paar weken in het buitenland geweest voor zijn werk en heb hem intens gemist. Morgen gaan we hem van schiphol halen...kan niet wachten!!!
Ik ben ook vandaag weer zooooo blij met mijn lieve man!! Was ik me toch een partijtje onredelijk en hormonaal bezig... Pfff... En dan probeer ik hem achteraf uit te leggen dat ik wil dat hij dit of dat doet, zodat ik niet zo loop te flippen en dan geeft ie me een kus en zegt: nou, dan doe ik dat want ik wil niet dat jij je rot voelt. Ooooooh wat lief, had ik echt niet verdiend en hij had NIKS verkeerd gedaan.