Haai haai!! mijn zoontje heeft al in 2 dagen tijd 4 of 5 pikzwarte poepluiers gehad. we zijn er wel achter gekomen vandaag dat de moeder van mn vriend, die 2 dagen heeft opgepast, perongeluk roosvicee ferro had gekocht ( ze wist niet dat er verschillende varianten waren) mijn gevoel zegt dat het niet zoveel kwaad kan, maar net had ie alwéér een pikzwarte poepluier, de 5e al..... Komt dit gewoon nog steeds door die roosvicee? iemand hier ervaring mee? Hij heeft geen koorts, buikpijn, is niet ziek en heel vrolijk dus om nu meteen naar de huisartsenpost te vliegen is beetje zinloos denk ik. die kunnen ook weinig doen. Als het morgen nog zo is gaan we even naar de huisarts, maar ik denk misschien heeft iemand dit ook een keer gegeven en hetzelfde gehad Liefs Muis
Ja, zwarte ontlasting kan van ijzer komen, dus ik zou me er niet te druk om maken en even zien of het met een paar dagen weer afneemt... Dan heeft ze de roosvicee ook wel goed zoet gemaakt/veel van gebruikt per bekertje, of niet?
Ja dit kwam ook gelijk in mij op: dan heeft ze wel behoorlijk wat roosvice gebruikt wilt je kindje hiervan zwarte poep krijgen... Ik doe namelijk soms echt maar paar druppels ( 2of 3) en dan is t meer de kleur dan de smaak...Idd even aankijken hoe t morgen gaat en anders even navagen bij de HA of t idd door de roosvice kan komen
dank jullie!! ik zal het even doorgeven dat er wat minder in moet ja hihi maar ik dacht ook al dat het daar van kwam! liefs Muis