Nee ik vind mijn naam niet leuk, vind het een beetje een tokkie-naam. Hoe ik wel zou willen heten, geen idee. Het is wel beter dan de naam die ik zou krijgen als ik een jongen was geweest trouwens. Donny.
Ik ben tevreden met mijn naam. Hoorde hem niet zo vaak, maar nu mijn werk verandert krijg ik er 2 collega's met dezelfde naam bij! Dat is wel heel toevallig. We zijn ook niet van hetzelfde bouwjaar. Mijn ene collega is iets in de 40, ik ben in de 30 en mijn andere collega is iets in de 20... Jouw naam vind ik trouwens ook mooi. Zo mooi dat we onze dochter dezelfde naam hebben gegeven, maar dan wel een beetje anders geschreven: Melanie
Ik heb echt totaal geen moeite met mijn naam. De naam hoort gewoon bij mij. Ik zou geen andere naam willen hebben.
Ik heet Claudia. Eigenlijk zou ik Linda gaan heten maar in de weken voordat ik geboren werd werden er tig Linda's geboren in de buurt en toen vond mn moeder het geen leuke naam meer Ik vind het een prima naam. Je hoort hem bij de jongere generatie nooit meer maar ik vind hem zeker niet lelijk en 'uit de tijd'.
Ik heb mijn naam altijd al stom gevonden. Enige voordeel is dat ik de naam ook maar zelden tegen kom. Ik moet het er helaas mee doen
Ik ben wel tevreden met mijn eigen naam. Mijn ouders waren hun tijd ver vooruit, want mijn naam is pas bij de generatie na mij echt bekend geworden, bij mijn leeftijd komt hij zelden voor. Wat wel vervelend is, is dat de laatste jaren een andere uitspraak ervan in opkomst is (zelfde schrijfwijze) en ineens mijn naam steevast verkeerd wordt uitgesproken.
Ik vond mijn naam vroeger vreselijk. Er zaten altijd wel 1 of 2 meiden in mijn klas die ook die naam hadden. Nu vind ik het wel goed. Lekker kort. Mijn man zijn naam is ook kort en onze kinderen ook.
Ik ben al van jongs afaan ontzettend trots op mijn naam en vooral blij dat mijn moeder mij die naam heeft gegeven. ( ik heet trouwens geen Ysabella) Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met de zelfde naam en als ik mij voorstel aan mensen zeggen ze 9 van de 10 keer: " wat een prachtige naam heb jij toch" en dat is het ook. mijn naam wil ik hier dan ook niet vertellen omdat het dan voor iedereen die mij zou kunnen kennen duidelijk is dat ik het ben.
Ja, altijd heel blij geweest met mijn naam. Omdat je 'm vroeger zelden hoorde bij iemand anders. Dat is nu anders, mijn naam staat al jaren in de top 5 geloof ik.
Ik ben wel blij met m'n naam, je hoort het helemaal niet, ik weet dat er een paar zijn met dezelfde naam, maar nog nooit tegengekomen. Ik heet Dinanda
Ja hoor. Tevreden, niet al te uniek in mijn leeftijdsklasse en vind het prima. Mijn 2e naam daarentegen..brr, gelukkig gebruik je die niet zo vaak.
Ik ben wel blij met mijn naam. Het is niet te veel voorkomende naam. Mijn naam wordt wel regelmatig anders uitgesproken/geschreven en ik kreeg vroeger standaard de naam of ik vernoemd was naar een bekende vrouw destis. Maar de naam past bij me en ik ben er tevreden mee.
Ik heet Melissa. Ben er altijd bij mee geweest. Al wordt ik zelde zo genoemd. Het is altijd Lizzie of Lis. Voor diegene die hun naam niks vinden weten je ouders dat ook?
Vroeger vond ik mijn naam niet zo leuk. werd verkeerd opgeschreven etc. nu nog steeds trouwens, maar nu vind ik mijn naam wel erg leuk ben er blij mee. Naam hoor je ook niet superveel.