Gisteren kreeg ik vreselijke opruim kriebels maar aangezien we gezellig een dagje weg waren heb ik in de avond niks meer gedaan omdat ik dood op was. Maar ik stond er op dat ik vandaag boven eens lekker flink aan de slag ga en vanmorgen werd ik wakker en ik kon bijna niet wachten! Alles poetsen,opruimen en de slaapkamers opleuken. Zojuist de kamer van onze jongste meid gedaan. Ze gaat vannacht in haar ''grote'' meiden bed slapen (peuterbedje) en ze zag haar opgedekte bedje en ze was ZO blij Meteen haar mooie klamboe opgehangen boven haar bed en ze straalde helemaal,zo geweldig! Dadelijk de slaapkamer van onze oudste meid aanpakken. Ze is alles behalve opruimerig dus mama kan haar nesteldrang los laten gaan op haar kamer Ze komt tegen 17.00uur thuis dus ze zal niet weten wat ze ziet aangezien haar kamer nu een grote ontplofte kippenhok is Natuurlijk wel aan haar de taak om het echt netjes te houden en na het spelen alles weer netjes op te ruimen. Ze is 6,5 jaar dus dat kan ze wel Ik vind dit zo heerlijk om te doen,alles knapt lekker op voordat de baby geboren word,alles lekker opgeruimd en dat geeft ook heerlijk rust in de kamers. Hier kan ik nou zo blij van worden Hebben jullie dat ook met nesteldrang,dat je zo blij kan worden van het resultaat?
ik ben dinsdag 31 weken zwanger en ik heb nog nergens last van van mij mag het ook wel gaan komen want pfffffff
Bij mij is het ook voor het eerst dat ik het zo erg heb hoor haha. Bij de vorige zwangerschappen amper last van gehad. Ja,dan kreeg ik even in mn bol om de koelkast uit te soppen maar halverwege was ik het beu en kon mn man het afmaken Nu lijk ik amper te kunnen stoppen,dus vanavond zal ik wel rug en bekkenpijn hebben maar ik heb het er voor over. Wie weet is het morgen weer weg die nesteldrang haha.
je mag mij wel wat geven hoor spitsmuis hahaha dit is zwangerschap 4 vorige 3 was ik echt super erg qua nesteldrang hahaha
Ja, hier ook last van! Maar ik mag en kan niet zoveel dus ik ben gedwongen alles heel erg uit te spreiden en te wachten tot een week of 37. Daarna kan ik los (zul je zien dat ik dan binnen 2 dagen beval..)
Heeel erg last van... Helaas mag ik niks doen dus ik lig mega gefrustreerd op bed. Voor mijn gevoel woon ik op een vuilnisbelt nu. Wilde zoveel gaan doen in mijn verlof
Bij mij was het ook echt HEEL erg,vooral boven,het zag er niet meer uit. Ik heb weken slecht geslapen,ziekenhuisopname gehad om bij te slapen en uit te rusten,bij thuiskomst nog steeds 0,0 energie dus kon echt niks doen gewoon. Nu heb ik een paar dagen goed geslapen (wel met medicatie die mijn gyn voorgeschreven heeft anders was ik nu allang echt ingestort) heb ik opeens de energie dus ik maak er nu gebruik van. Maar jeetje,ik begin nu echt moe te worden... De kinderkamers helemaal uitgemest en alles uitgezocht. Dadelijk doe ik alleen onze slaapkamer nog en dan stop ik er mee voor vandaag. Wou de badkamer ook meepakken want we hebben echt een mini badkamer dus dacht wel dat ik dat erbij zou kunnen doen maar ik pas er even voor. Morgen weer een dag! De kindjes zijn morgen allebei weg (school en psz) in de ochtend dus dan kan ik nog wat doen in de badkamer. Kan ik weer met een gerust hart gewoon naar boven lopen zonder dat ik tegen die bende aan kijk steeds. Ben dood op maar wel heel blij dat ik het gedaan heb!
In mn hoofd heel erg last van nesteldrang.. maar in de praktijk ben ik zo moe en druk met onze dochter van 15,5 maand dat ik nergens aan toe kom. In de 2 uurtjes die ze 's middags slaapt ben ik blij dat ik even op de bank kan ploffen haha.
Daarom ben ik dit weekend aan de slag gegaan. Man thuis,oudste was logeren dus alleen de jongste thuis en die heb ik lekker mee naar boven genomen toen ik op haar kamer bezig was met haar nieuwe bed enzo. Ze is toen lekker in ons bed gaan liggen met de tv aan hihi. Ze was ook erg moe dus kwam goed uit dat ze lekker even in ons bed was gekropen,zo kon ik ook lekker mijn gang gaan. Mijn man is beneden flink aan de gang gegaan,heb een heel andere woonkamer opeens Maar moet nu toch wel toegeven dat ik echt kapot ben hoor!! De kindjes liggen nu lekker in bed,ik stofzuig zo even gauw onze slaapkamer nog en dan neem ik een douche en plof ik nog even op de bank. Dus ik doe ook niet veel meer,sterker nog...ik doe dadelijk helemaal niks meer
Ik wil en moet nog zoveel doen hier, maar ik heb nog geen tijd ( en geen puf meer over ) omdat ik nog steeds aan het werk ben Ik kan niet wachten tot ik kan beginnen met schoonmaken
Ik heb het ook heeeeel erg. Ben van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat er mee bezig. Ik heb een waslijst van een 2 do list en alles gaat voorspoedig. Mijn huishoudster weet iedere week niet wat ze ziet. In 3 maanden tijd hebben we de woonkamer verbouwd haha. En nu ben ik alle achterstallige dingen aan het wegwerken samen met mijn vriend. De arme man moet er ook aan geloven maar hoe meer resultaat hij ziet hoe meer hij wil doen. Ik ben ook superblij met mijn nesteldrang want in heb er bijna een nieuw huis voor terug gekregen en heel veel rust in mijn hoofd.
In de ochtend ben ik niet vooruit te branden hoor haha. Moet eerst echt opstarten nadat de kindjes op school en psz zitten. Maar nu heb ik het weer helemaal in mijn bol en is de beneden verdieping aan de beurt. Gisteren flinke veranderingen in de woonkamer door mijn man (volgens mij heeft hij ook nesteldrang haha) en ik moet echt nodig stofzuigen en dweilen want wat er stiekem achter de bank vandaan kwam...ppffff.... Dus ik ga nu lekker mijn beneden verdieping onder handen nemen zodat ik daar straks ook rustig kan gaan zitten want nu irriteer ik me mateloos aan al die rommeltjes op de grond en haren van de hond die overal vandaan lijken te komen. Het is net of ik een 3e hond heb met al dat haar,vreselijk! Straks de hond maar eens goed uitborstelen zodat al die losse haren eruit zijn want ik word helemaal kriegel van al dat haar bbrrr. En het is wit haar,heb zwarte eetkamer stoelen en natuurlijk vandaag een zwarte broek aan.... Alleen zo vlot als ik gisteren was ben ik vandaag dan weer niet.
Hier ook 1! Enorm veel last van, maar ik kan helaas niet alles wat ik wil. Misschien is dat maar goed ook want anders was mijn hele huis weggebleekt..
Heel herkenbaar. Had vanmorgen ook ineens zin om te gaan poetsen en op te ruimen. Toen was ik naar onze deuren aan het kijken en ik vond dat daar toch wel nieuwe in moesten voor de bevalling. Dus dat heb ik ook maar ff geregeld haha. en dan heb ik nog een gigantische to-do list. maar ik wordt er zeker blij van