blij niet zwanger te zijn... wie had dat kunnen denken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi

Nou wik ook even mijn steun aan je betuigen hoor!

Kan me zo goed voorstellen dat je hiervan in paniek raakt, het enige wat ik kan zeggen is probeer het rustig aan te doen en heeel veel sterkte!

Liefs Riddle

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jeetje meid ik lees net je verhaal.
    2100 euro per maand dat is wel erg veel zeg, dat zouden wij ook niet kunnen betalen ondanks dat we beide werken.
    Heel veel succes en sterkte.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Kitty, net als elke schuldeiser zal ook zij rekening moeten houden met jullie beslagvrije voet. De beslagvrije voet is het bedrag van jullie inkomen dat je wettelijk over moet houden om van te kunnen leven. Er is een hele berekening voor, maar in het kort komt het neer op: 90% van de netto bijstandsnorm + een bedrag voor de woonlasten + de ziektekostenpremie. Dit bij elkaar opgeteld is het bedrag wat jullie mogen houden en waar zij niet aan mag komen. Het inkomen dat daar eventueel bovenuit stijgt kan gebruikt worden om die schuld af te lossen.
    Dus 2100 euro per maand...yeah right...dat gebruikt ze alleen maar om jullie onder druk te zetten. Wat een bitch! Dit krijgt ze er nooit doorheen als ze voor de rechter staat, want die zal ook naar die beslagvrije voet kijken. Laat je niks wijsmaken door die advocaat van haar, want die probeert het gewoon, maar hij weet echt wel beter hoor.
    Hebben jullie zelf nu al een advocaat..? (misschien overheen gelezen..)

4. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Yep, we hebben er eentje maar die raad ons aan eht op een akkordje te gooien. Er staat ook in hun fantastisch cotnract dat ze eht meteen mag opeisen wanneer hij aflossingen van 500/maand neit doet. Dus ik denk niet dat we veel te vertellen hebben.

Ze heeft trouwens vandaag nog steeds niet teruggebeld.

Weer wachten en mn vriend meot zo snel mogelijk aan het werk!

Kitty

5. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik lees net je verhaal,
    wat verschrikkelijk, heeft die vrouw geen gevoel.
    niemand heeft 2100 per maand over.
    je moet ook leven! ik vind dit te erg voor woorden

Deel Deze Pagina