Wat staat er bij jullie vandaag op de planning? Hier is manlief vandaag vrij. We gaan zo met z'n viertjes naar buiten, de eendjes voeren. Daarna gaan we gezellig naar de Monkey Town kunnen de kindjes lekker spelen.
Klinkt leuk! Hier zitten de kindjes nu op school. 's Middags zijn ze op vrijdag altijd vrij, ik denk dat ze straks even naar de Efteling gaan (abonnement).
mijn man is gewoon aan het werk en alhoewel ik echt zin heb om iets te doen met mijn kleine man gaat dat gewoon echt niet wij blijven dus binnen en gaan beetje met blokken bouwen etc
vanmiddag naar de dokter voor dochter haar luier uitslag wat maar niet weg wilt, daarna naar de bibliotheek om veel uit te printen en te kopieren en mijn oudste in het gareel te houden daarna boodschappen doen en waarschijnlijk afgemat thuis komen, ik moet echt snel een printer hebben
Hu zijn niet alle kinderen vrij van school? Het is toch goede vrijdag!! Hier beide kinderen dus vrij. Zo komt er een vriendje spelen( deels oppassen ik) mijn moeder komt en heb het plan om te gaan knutselen met de kinderen en oma. Dochter zit in haar k3 jurkje daar onder haar pyjama haha. Even genieten van het lange weekend.
Vanmorgen slaapkamers schoon gemaakt/bedden verschoond, zoo tje zat ondertussen mooi in bad. Was weg gevouwen. Straks even broodje eten en als zoontje op bed ligt dan ga ik op zijn nieuwe kamer de kozijnen/deuren in de grondverf zetten. Als zoontje wakker is en man is er weer van het werk dan gaan we vanmiddag even naar de action toe. Moet AA batterijen hebben en uitnodigingskaartjes voor de verjaardag van ons zoontje. Vanavond boodschapjes doen. Drukke dag dus 😁
vanmorgen even naar de kapper geweest met de kids. Ml is bezig om beneden te poetsen en ik lig op bed met zl (hij ligt bij me te slapen) Vanmiddag boven boel nog even doen, boodschappen,cadeaus halen en misschien nog even kleding kopen voor de kids. morgen vieren we zl zijn verjaardag
Hier is vriend helaas gewoon aan t werk. Ik heb net hele huis gepoetst en straks ga ik samen met mn schoonmoeder even over de markt. Niet veel bijzonders dus
We krijgen vanavond een hele grote nieuwe wandkast voor in de woonkamer dus ben druk bezig met de oude kast uitpakken, opruimen, schoonmaken etc
Leuk. Man is aan het werk, ik hang er een beetje bij, nergens zin in haha. Vanmiddag boodschappen doen en even wandelen, verder eigenlijk niets gepland.. Heel saai dus.
Wij zouden naar de Ikea. Ik heb zoveel nodig en ik had er zin in. Maar helaas..... Hoofdpijn! Het gaat echt niet, vanmiddag lekker een paar uurtjes naar bed.