Ik ben jaloers hoor, niet zo zeer om de uitstraling van de schoenen, maar om het feit dat je lichamelijk in staat bent om op hakken te lopen Maar loop ze wel even in voor de bruiloft dan weet je meteen waar de "knel"punten eventueel kunnen liggen.
En waar ik de blarenpleisters moet plakken . Werken die gelpads btw? Zodat je minder pijn krijgt (zeggen ze).
Maar ik vind jou toch niet afgrijselijk? Alleen je schoenen. En Tja beetje overdreven om dan te gaan roepen: je laat me niet in me waarde. Of je schoenen, alsof ik je schoenen een trap op hun hart geef omdat ik ze niet mooi vind.
Nee, maar je pleurt er wel een domper overheen met je semi-grappige ik vind ze afgrijselijk berichtje. Dan kan je ook wel zeggen als je iemand uitlacht omdat haar haar niet goed zit; "Sorry, maar ik laat jou toch in je waarde? Alleen je haar niet".
Soms is het beter je mening voor je te houden.. Vooral als het totaal geen toegevoegde waarde heeft.. Ts is blij met haar schoenen, wat heeft het nou voor een meerwaarde dat je zo'n respectloze opmerking maakt..
Ik vind ze wel leuk, ik had ook peeptoes! Wel 11cm hak, omdat dat nou eenmaal de enige waren die ik mooi vond. Was blij dat ik vrij was erna, heb de dag erna geen schoen aangekregen (Ik had thuis slippers klaargezet voor het feest, maar een nogal bemoeiend typje, heeft ze ff opgeruimd en ben ze dus vergeten. Heb echt de hele dag op die hakken gelopen)
Ik vind je schoenen hardstikke leuk, past ook goed bij je. Wat een negativiteit de laatste tijd hier op het forum. Het lijkt wel alsof mensen express worden afgezeken en voor gek worden gezet. Echt heel jammer.
Ik vind ze ook leuk!!! En ja, die gelpads helpen. Ik had een paar pumps die maar pijn bleven doen, gelpads gekocht en kon er in ene prima op lopen! Zou ze zowiezo goed inlopen, dus hup aantrekken tijdens het stofzuigen
idd diepe zucht ja. wat ben jij triest, sorry dat ik het zeg. reageer gewoon dan niet en al helemaal niet zo lullig. mijn smaak is het ook niet maar dat wil toch niet zeggen dat ze afgrijselijk oid zijn? ts is er gelukkig mee, ben een beetje blij voor een ander. wat zou jij ervan vinden als je straks de naam van je baby hier bekend wordt gemaakt en iedereen roept:gaaaaaaatveerrrrrr afgrijselijk zeg en nou niet zeggen dat maakt me niet uit, want dat maakt je DAN echt wel uit
Grappig, ik dacht nou precies hetzelfde, maar dan over jou . @Juli2009, tnx voor de tip probeer ze zeker ff
Jij vergelijkt je kind dus met schoenen? Ik vind t pas triest dat jij mensen triest gaat noemen, omdat diegene de schoenen van je vriendinnetje niet mooi vind.
Vriendinnetje? Ik ken Henkie niet, maar oké. Misschien is het moeilijk te begrijpen dat niet iedereen kennelijk hetzelfde relativeringsvermogen heeft als jijzelf. En het ging niet om je kind, maar om de naam van je kind. Dat valt toch ook onder het kopje; Ik viel jou niet af, maar alleen maar de schoenen .
Mooie schoenen hoor! 'k Vind het alleen zo jammer dat je ze niet ziet als je een lange jurk draagt, dat was bij mij tenminste zo... Ik heb ze aan het einde van de avond uitgeschopt, ik had zere voeten... En die kousen, die zo perfect zouden plakken hingen op een gegeven moment halverwege mijn benen. "
Ik vind ze leuk! Doen me denken aan de schoenen van Bella (Breaking Dawn) als ze gaat trouwen Min het glimdingentje wat daar op zat Ik zou me nek erop breken, respect hoor dat je daar een hele dag op kan lopen. Ik had al geen voeten meer na een mini hakje op mijn trouwdag, ging op kousen voeten naar onze bruidssuite
goh wat heb jij een fantasie zeg.. zoals partyrocker al zegt.. ik ken haar ook niet. daarbij zeg ik ook dat het niet mijn smaak is. dus misschien iets beter lezen in het vervolg en minder fantaseren