Tsja of je zegt gewoon niks Ik zie je verderop in het topic zuchten maar dat is toch wel om deze stomme reactie van jezelf mag ik hopen Partyrocker ik vind ze leuk hoor, veel plezier ermee!
Is niet helemaal mijn smaak, maar ik vind ze wel leuk. Ben benieuwd in combinatie met de jurk en die hakken... men. Zo moedig ben ik niet
Ik zou het niet weten meid, aangezien ik door de MS al slecht loop op wandelschoenen met 2 krukken heb ik me al jaren niet meer gewaagt aan schoenen met hakken. Maar zodra ik in een rolstoel zit ga ik me uitleven, dan hoef ik er toch niet meer op te lopen
Scherpe schoenen! Gaat vast een knalbruiloft worden! Misschien kun je een nepteentje nemen voor het peep-effect?
nou ik vind jou reactie nou ook niet echt dat je zegt ...jippie ze had er zelfs nog een smiley bij gezet. Dus het gaat weer nergens over...
Smiley of niet, rotopmerking is een rotopmerking. En ja, dat mijn reactie was ook niet jippie bedoeld. Maar bedankt voor het compliment.
Jeetje, weet niet zo goed wat ik hier van moet zeggen. Ben er ook even stil van. Dan is pijn aan je voeten ineens een heel klein probleem.
Irritant dan ja, maar erg? Nee... Soms moet ik eens drie keer nadenken voordat ik ergens over klaag . En jij maar positief wezen, dan ben ik soms maar een zeikerd om niks hoor.