Blij! Sint jansskruid..

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Helpt het ook tegen pms? Aangezien daar ook wel eens AD voorgeschreven wordt.

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ah ok. Heb er verder ook geen aandacht aan geschonken om eerlijk te zeggen. Ben een beetje Weleda beu. Dus vandaar.. :p

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mee eens. Hyperiplant van vsm staat officieel geregistreerd als middel tegen lichte depressie. Dat is dus idd anders van weleda, deze is niet gecontroleerd en geregistreerd.

4. Cathelijne1986

Geen idee of het ook tegen hormoondipjes helpt. Wel tegen PMS want ik ben gister ongesteld geworden en voel me prima.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb je normaal gesproken wel last van PMS?

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb juist nergens last van tijdens de ongesteldheid, maar die 2 weken ervoor zijn hel.. Ik ga het ook eens proberen!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ts zou je voor mij in de bijsluiter willen kijken of je dit ook mag gebruiken als je zwanger wilt worden of bent ?

edit: Heb het al online opgezocht en mag niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Ik ben erg gevoelig voor depressie, en denk dat ik ook wel baat zal hebben hierbij (hoop ik) Maar wij gaan binnenkort weer starten met IUI behandelingen voor een 2e kindje.. zouden jullie dit dan wel of niet gaan slikken??

8. Cathelijne1986

Ik zou het niet doen. Het duurt ongeveer 4-6 weken voor het gaat werken en mag idd niet tijdens zwangerschap worden gebruikt.:(

9. Cathelijne1986

Ja meestal wel. En niet zo zuinig ook.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mmmmm dan toch nog maar even niet.

11. Cabb

Cabb Niet meer actief

Weet iemand misschien een goed alternatief voor hetzelfde probleem maar wat je wel mag gebruiken bij zwangerschap.

Ik heb het idee dat een B-complex ook al iets helpt maar misschien is er nog meer?

Deel Deze Pagina