Ah ok. Heb er verder ook geen aandacht aan geschonken om eerlijk te zeggen. Ben een beetje Weleda beu. Dus vandaar..
Mee eens. Hyperiplant van vsm staat officieel geregistreerd als middel tegen lichte depressie. Dat is dus idd anders van weleda, deze is niet gecontroleerd en geregistreerd.
Geen idee of het ook tegen hormoondipjes helpt. Wel tegen PMS want ik ben gister ongesteld geworden en voel me prima.
Ik heb juist nergens last van tijdens de ongesteldheid, maar die 2 weken ervoor zijn hel.. Ik ga het ook eens proberen!
ts zou je voor mij in de bijsluiter willen kijken of je dit ook mag gebruiken als je zwanger wilt worden of bent ? edit: Heb het al online opgezocht en mag niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Ik ben erg gevoelig voor depressie, en denk dat ik ook wel baat zal hebben hierbij (hoop ik) Maar wij gaan binnenkort weer starten met IUI behandelingen voor een 2e kindje.. zouden jullie dit dan wel of niet gaan slikken??
Ik zou het niet doen. Het duurt ongeveer 4-6 weken voor het gaat werken en mag idd niet tijdens zwangerschap worden gebruikt.
Weet iemand misschien een goed alternatief voor hetzelfde probleem maar wat je wel mag gebruiken bij zwangerschap. Ik heb het idee dat een B-complex ook al iets helpt maar misschien is er nog meer?