Iedereen heeft het zo vaak over dingen waar ze van balen.. Tijd om eens stil te staan bij de dingen waar we blij van worden.. Ik wordt blij van: -mijn zoontje met alles wat hij doet -mijn vriend met de complimentjes die hij me nog steeds geeft -ons huisje wat steeds meer eigen wordt -die paar echte vriendinnen die er altijd zijn -de mei 2012 mama's hier van zp omdat het zo'n leuk koppel blijft dat nog steeds afspreekt En jullie?
- mijn dochter ook al is ze een echte doerak - mijn vriend die enorm goed voor ons zorgt - gezondheid bij ons gezin en onse omgeving - enorme leuke en lieve collega's en vriendinnen - zatetdagmiddag met de hele familie bij mijn opa en oma borrelen
Ik word blij van: -de lach van mijn kinderen -mooie muziek -als ik mijn huishouden op orde heb -leuke kleding kopen met veel korting haha -als mijn man thuis komt uit zijn werk
Ik word blij van: mijn nieuw woonkamer Mijn hal en wc straks ook geverfd zijn Dat ik nog steeds niet weer rook. Van muziek Jannes . Morgen vrij ben.
Ik word blij van de mensen van wie ik houd en van wol, stof, lintjes, verf en alles wat creatief is. Zo ben ik gisteren door de sneeuw gefietst omdat ik dat ene bolletje wol perse wilde hebben om 's avonds mee te vilten.
Soort van 365 kleine geluksmomentjes (qmusic) Hier als ik heel moe ben en me in een heerlijk warm bad laat zakken met een goed boek en wat lekkers. Als je sjago ben en je gaat je meisje wakker maken. Dat ze al ligt te gillen en lachen naar je terwijl ze de ogen nog niet eens open kan krijgen van de slaap. Als manlief voor je gekookt heeft Als je moet niesen en hij wil niet en komt dan alsnog. Heerlijk Eentje die misschien niet zo smakelijk is: als je ergens bent waar je echt niet kunt of wilt plassen omdat het zo vies is bijvoorbeeld en je komt thuis, je moet heel nodig en dat je dan eeeeiiiindelijk kan gaan. Die opluchting
ik word blij van mn zoontje, blij dat hij lekker thuis is waar hij hoort en niet in het ziekenhuis, ik ben ook heel blij dat het heel erg goed gaat met hem thuis, heerlijk ventje is het
De glimlach van mijn kids kan me altijd opvrolijken Dat we goede familieband hebben Elke zaterdag avond vrienden over de vloer krijgen Dat ik een pareltje van een flitser op mp heb gekocht voor heel weinig En vast nog meer
Ik word blij van: - Mijn partner. Die extra zorgzaam is voor me, extreem lief. - Dat ik zwanger ben. Ondanks al het slechte nieuws. - Mijn hondjes. Die mij keer op keer opvrolijken. - Het feit dat we een dak boven ons hoofd hebben, ondanks problemen met de buren en geen tuin. - De roze wolk, die er eindelijk sinds twee weekjes is. - Dat ik tussen de middag een tukkie kan doen. - Dat ik niet alles heb wat mijn hartje begeerd, maar ik immens gelukkig ben.
Ik word altijd blij van het gesprek met mijn dochter als ik haar te bed leg, ongeacht hoe vervelend ze was die dag. (zij begint altijd) 'I love you' 'I love you too!' 'Ik hou van jou!' 'Ik ook van jou!' 'Daag' 'Daag schat' 'Slaapwel' 'Slaapwel' 'Tot...dag!' 'Tot...dag' 'Jij bent de aller-allermooiste!' 'Jij ook lieverd!' 'Jij bent de aller aller allerliefste mama die ik ooit heb gezien, en je doet alles heel goed voor mij!' *slik* 'Dankje schatje, jij bent ook ZO lief!!' 'Ga maar mooi dromen straks!' 'Jij ook schatje!' Dit doet ze elke dag.
@GewoonLinda; nee hier is bedtijd gelukkig geen probleem, maar verder is het een pittige en vooral heel mondige meid hoor!
Ik wordt heel blij van ons nieuwe paleisje dat bijna af is Als mijn mannetje na een lange dag thuis komt Van mijn hondje die lekker bij me gaat liggen En met mijn baan waar ik heel erg gewaardeerd wordt
En ik wordt blij van alle leuke berichtjes die jullie hier schrijven op deze leuke site!! En van nog veeeeeel meer dingen natuurlijk!
Ik word blij van de manier waarop ik mijn zoontje tegenwoordig gedag kan zeggen als hij bij de oppas blijft en ik vertrek naar werk. paar maanden terug was dat een vre-se-lijk drama elke keer, telkens hartverscheurend en helemaal in paniek huilen. (kreeg dan halverwege de rit naar werk al een smsje dat hij al weer rustig was, hoor. daar niet van.. maar t blijft rot weggaan..) Maar nu; Nu gaat het sinds twee weken zoooooooo leuk en lief! Hij heeft het een beetje overgenomen van een ander kindje maar doet het verder wel elke ochtend helemaal uit zichzelf. Gaat ongeveer zo: -Dag Tygo, tot strakjes. Mama gaat weer werken, kom ik je straks weer halen, goed? - 'ushie!' (=kussie ) - krijgt mama een kus? joepieee! Geeft hij een kus (mét smak geluidje, zo cute!) en rent dan vervolgens naar het raam. Eenmaal buiten met fiets voor het raam gebeurd er dan het volgende; - Doei Tygo!! Tot straks! *zwaai* - *wapper wapper wapper met handje* en dannnnnnn.... *handkusje* aaawh
Ik krijg altijd een heel blij en tevreden gevoel als ik mijn honden en/of katten heerlijk zie slapen en genieten van de rust .