De verloskundige belde mij gisteren op met de vraag of zij misschien wat extra echo's bij mij mocht maken. Eerst schrok ik daar een beetje van, dacht dat er misschien iets niet goed zou zijn met de baby.... Gelukkig vertelde ze al snel dat ze bezig was met een cursus, en ze had een aantal echo's nodig waarop het dooierzakje ook nog mooi te zien was. Ze kon zich nog van mij herinneren (vorige week) dat die zo mooi zichtbaar was. Ofcourse wilde ik heeeeeeeeeeeeeeeeel graag meewerken, extra echo's zijn nooit weg ! We hebben maar liefst 3 kwartier naar de kleine gekeken! Wat een verschil al met vorige week zeg Kleine is goed gegroeid. Ook zoog de kleine steeds op zijn/haar duimpje Via de buik zag ze het dooierzakje niet echt. De kleine is nu al zo eigenwijs om er steeds lekker voor te gaan liggen Later zijn we doorgegaan op een inwendige echo. Het eerste wat we zagen waren de onderkant van de voetjes en de billetjes SO CUTE! De verloskundige heeft gevonden waar ze naar zocht en ik heb 3 kwartier lang van de kleine mogen genieten. Natuurlijk kreeg ik ook nog 3 echo's mee 8) De mooiste heb ik ik mijn album gezet Geweldig dit!
Wat gaaf voor je dat je die xtra echo hebt gehad, deze kun je nooit genoeg krijgen. Van mij mogen ze dat wel bij elke controle doen. Je kunt je kindje trouwens al goed zien, leuk voor je. Wie weet mag je als je verder bent nog wel een paar keer proefkonijn zijn, zou wel heeeel erg leuk zijn. Groetjes Monique76
leuk joh, mooier kan je het niet hebben toch, geniet er lekker van en hoop lekker dat ze er "even"over doet .. have fun...
Dankjullie wel allemaal Het maakte mijn dag vrijdag zeker even goed! Heb er volop van genoten Heb al tegen de VK gezegt dat ze mij wel vaker mocht bellen als er weer eens iets onderzocht of vastgelegd moet worden I'm loving it!!!!