zwanger met koperspiraal, zeg me even dat het niet kan svp!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debby82, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

Ik wil eigelijk gewoon even horen dat het heeeeeel erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben met een koperspiraal.

Ik heb een tijdje het cambridgedieet gedaan (2 en een halve week) en sindsdien ben ik hardstikke misselijk en moe. Voel me bijna zwanger hihi.
    Maar ik heb pco, ben pas 2 maanden gestopt met borstvoeding (en nog niet ongesteld geweest maar dat is dus niet raar voor mij) en heb een koperspiraal. Ben alleen niet voor de echo geweest of ie goed zit maar dan nog...
    Ik ben nu al een week van dat dieet af en nog steeds voel ik me zo. Mijn man zei vanmorgen, je lijkt wel zwanger maar ik ben er van overtuigd dat het niet kan.

Weet eigelijk niet zo goed wat ik wil horen.
    Ik zal moeten testen maar ik vind het eigelijk onzin...
    Ik heb ook geen gevoelige borsten ofzo (had ik bij mijn kids wel).

Geen idee waarom ik dit topic open. Waarschijnlijk om te horen dat de kans echt verwaarloosbaar is zodat ik niet helemaal naar de kruidvat hoef om een test te halen terwijl ik een pyamadagje gepland had...

x

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    er zijn meerdere verhalen over vrouwen die gewoon zwanger zijn geraakt met een koperspiraal.. misschien dus toch maar even testen voor de zekerheid??

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    essje nou je word bedankt :p Nou ja, vanmiddag maar even langs de kruidvat pffff... ben er van overtuigd dat ik toch de uitslag wel weet... (en anders heb ik een probleem wat ik er echt niet bij kan gebruiken nu, maar goed, dat lost zich ook wel weer op en het is toch niet zo :p)

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hihi ja sorry. Ik heb pasgeleden mijn spiraaltje laten verwijderen maar toen hij er nog inzat heb ik 1x een paar osmotische testen geha maar was uiteindelijk uitgedraaid op een vmk denk ik want heeft niet doorgezet toen.. Dus de kans is er wel :p succes

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik weet dat je dit niet wilt horen maar ja het kan, kijk maar naar mijn onderschrift ;)
    Mijn jongste is dwars door de spiraal heen gekomen maar dat ding zat dus inderdaad niet goed
    Nu heb ik gister weer een spiraal laten verwijderen (mirena dit keer) die dus ook weer niet goed zat

Nu moet ik wel zeggen dat ik super vruchtbaar ben. Ik ben namelijk ook al een keer zwanger geworden door de pil heen (wel goed geslikt, geen ab etc) maar dit is een mk geworden
    Maar het kan dus echt

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    de enige die hier een zinnig antwoord op kan geven is: de zwangerschapstest!
    alles kan natuurlijk....
    succes!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ok meiden thnx. Ga vanmiddag wel even kijken dan.

Maar goed, ik ben dus niet super vruchtbaar. Ben verminderd vruchtbaar. Ik acht de kans nog steeds erg klein maar zonder test weet ik het niet he ;)

Maar bedankt voor jullie opbeurende antwoorden :D:D:D

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ik heb geen ervaring met een spiraal ( helaas wel met pcos) maar ik ben nu gewoon even heel nieuwsgierig ( sorry hoor) laat je wel even weten als je getest hebt??

groetjes riniti

9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Heel veel succes! Laat e het even weten als je duidelijkheid hebt??

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geen antwoord dat je wil horen maar; doe een test! Goede vriendin is ook zwanger geraakt met koperspiraal, kwam er achter nadat ze opeens uit het niks 'ongesteld' werd en even later het kindje verloor. Achteraf bleek dat ze ruim 12 weken zwanger was en het kindje vrijwel geen kans had door de hoeveelheid koper die in het kindje was gevonden..

Deel Deze Pagina