Blij worden van marktplaats!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamvan4boys, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Vrienden van ons hebben gratis een piratenbed opgehaald. Omdat de mensen die hem verkochten bij het uit elkaar halen iets kapot hadden gemaakt. Het bed was gewoon te repareren.
    Zelf ook altijd veel via mp verkocht. De auto heeft ons zo meer opgeleverd dan als we hem in hadden geruild.

2. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook veel verkocht op mp. We hebben er nu voor het 2e jaar onze vakantie voor betaald. Zit nu alweer zoveel in de pot dat onze vakantie volgend jaar er ookal van betaald kan worden :) Zelf ook veel leuke aankopen gedaan via mp. Een leuke kerstjurk voor mijn dochter en haar eerste echte schaatsen voor maar een tientje! I love MP!

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zeker positief over mp heb er veel voordelig gekocht of gratis opgehaald en zojuist vandaag nog een trampoline opgehaald die gratis werd aangeboden. 4,3 meter doorsnee met net en ziet er netjes uit. prima in orde. en blijkt ook nog eens een goed en duur merk te zijn dus echt mazzel. onze dochter is nu nog te klein maar we vonden dat we dit niet konden laten schieten te mooi om waar te zijn en toch echt waar. we hebben als dank een speculaaspop aan de mensen geven

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Houten keukentje 12,50 Inc pannetjes. Walkie talkie Cars 5 euro :), fur real friends hond aan riempje voor 10 euro ( winkel rond 50 ), nieuw famiespel in folie 2,50, mini en maxi loco Inc 4 speelboekjes 20 euro ;)

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Chicco kinderstoel voor 30 euro.
    Helemaal compleet en zgan.
    Blij mee:)

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hier ook een leuke dingen van marktplaats gehaald:D

Storio 1 z.g.a.n inclusief extra beschermhoes voor 25 euro.
    Mario spel voor op de wii voor 15 euro
    Little people boerderij voor 1 pak lidle luiers:D
    Little people huis ( met zo'n blauw dak en waarvan de wc doospoelt enz ) voor 6,75.
    Little people wheelies garage voor 15 euro, ik zag hem tussen de 50 en 60 euro staan.
    Nog een Mario galaxy spel voor 13 euro.
    Jenga voor 5 euro.
    Little people stal met tractor en nog wat poppetjes.

Ik wilde nog magneet staafjes halen en deze waren ook gereserveerd, maar helaas is onze auto stuk gegaan en staat die nu bij de garage.
    Ik mailde dit netjes en ook mijn excuus erbij, omdat ik ze niet kan halen nu.
    Kreeg als reactie terug dat het goed uitkwam omdat ze net wilde mailen dat ze verkocht waren;) beetje raar als je een afspraak maakt, maar "gelukkig" dat wij onze auto dan nu in de garage gezet hebben anders had ik mooi gedacht magneten te hebben voor onze middelste;);)

Verder best blij met de aankopen dus ( en met mijn verkopen:D).

Gr MB2005.

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb trouwens ook de Ikea keuken voor de jongste overgenomen voor 60 euro in plaats van 90, zag er perfect uit.

En een nieuwe adapter voor de storio, zat alleen in een beschadigd doosje, voor 9,99 in plaats van 15 euro.

Gr MB2005.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb engelse boekjes overgenomen van een vrouw die met haar gezin een paar jaar in amerika had gewoont. Toen ik ze op kwam halen was ze niet thuis maar in de tas zat een kaart waarop stond dat ze het zo fijn vond dat de boekjes op school een tweede leven zouden krijgen en dat ze er een aantal extra bij had gedaan. Gewoon een lief persoonlijk kaartje. . Vond ik zo leuk :)

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Een zo goed als nieuwe lodger wrapper gekocht voor 7, 50! Helemaal blij:)

10. Koon

Koon Niet meer actief

Als je hier in huis marktplaats roept valt de helft om. Ik heb echt zelden gesodemieter op mp gelukkig. Wel eens irritaties maar bijna altijd tevreden geweest met aankoop of verkoop.

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik heb al heel veel kleertjes voor ons meisje via MP gekocht! En nog geen miskoop gehad tot nu toe! Laatst een stuk of 15 stuks gekocht voor 0,50 cent per stuk, en zag er nog uit als nieuw. Ik blij!!! :D

Ik verkoop tegenwoordig ook alle kleding van de kindjes die niet meer past. En daarvan kan ik dan weer nieuwe kleding in de volgende maat aanschaffen. Ik vind MP geweldig! :)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ben net nog heel blij geworden van Marktplaats!

Ik vind die treinbaan van Little People zooo leuk voor onze Tim voor sinterklaas, maar een beetje veel te duur.
    Nu was ik gisteravond laat nog een beetje aan het surfen op marktplaats, en toen stond ie erop! En nog wel iemand hier in het dorp!
    Er was een bod uitgebracht van 15 euro, ik ben dan zo iemand die 16 euro bied haha. Vanmiddag kreeg ik een mailtje dat ze akkoord ging, en of hij opgehaald of verzonden moest worden.
    Nou, ik kon de treinbaan dus wel afhalen en ik er dus naar toe.

Vliegt de deur open, "Heeee Kelleke, bende gij ut!".
    Haha, was het een moeder van een jongentje, die bij mij op de creche had gezeten. (ik heb jaren op dinsdag en donderdag vrijwillerswerk gedaan, een buurtcrecheje voor kinderen uit de wijk, in het buurthuis).
    Ach meid, gij mag die trein zo hebben van mij, ge hed altij zoveul voor mij gedaan".

Die vrouw kreeg in de periode dat haar zoon bij mij op de creche zat, borstkanker, en toen heb ik haar zoontje dus iedere dinsdag en donderdagochtend opgehaald thuis, om samen met mij naar de creche te gaan. Inmiddels zijn ze verhuisd, dus ik wist helemaal niet dat zij daar woonde.
    Natuurlijk bijkletsen, en we hebben maar meteen een keer afgesproken om verder te beppen haha, en ze stond erop, die treinbaan zo aan mij mee te geven.
    Nou, ik ben helemaal blij natuurlijk! En Tim zal wel ook enorm blij zijn! De treinbaan zit nog in de doos, zit er tiptop in orde uit!

14. Ja, echt wel! Onze woonkamer bestaat vrijwel volledig uit marktplaats-spul en ook m'n kleding koop ik er vrijwel altijd.. Vind het ook altijd erg fijn voor toegangskaartjes voor dierentuinen e.d.!

15. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Super leuk dat je zo weer contact hebt en ook nog eens de treinbaan voor niks!

16. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb deze prachtige babykamer voor €50 op marktplaats gekocht, ja je leest het goed €50. De kamer is in zeeeeeeeeeeeer goed staat, eigenlijk zo goed als nieuw! M'n vriend noemt me nu officiële koopjeskoningin!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      28
  17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wauw mooi zeg!
    Veel geluk ermee:)

18. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Super goede koop zeg!
    Gr MB2005.

19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.287
    11.896
    113
    Wat een mooi verhaal zeg. En die vrouw was vast heel blij dat ze je zo kon bedanken met iets waar jij ook weer heel blij mee was :)

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja het is voor mijn gevoel echt byzonder hoe het verlopen is zo, we zijn allebei blij:)

Deel Deze Pagina