Blij worden van marktplaats!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamvan4boys, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Vorige week een koloniaal tv meubel gekocht voor 50 euro. Gisteren zijn bij ons de kinderwagen en een doos kleertjes opgehaald. Naast dat het natuurlijk een centje oplevert, vind ik het idee van hergebruik/recyclen ook heel goed.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

verkoop alles via marktplaats/facebook levert lekker centje op

maar koop ook erg veel via marktplaats / facebook

2x een peuterbed voor weinig. bij 1 kregen we een dekbed met overtreks er gewoon bij
    vorige week houten keukentje opgehaald kreeg ik allemaal kookspullen erbij

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben ook heel blij met mp! De meest mooie kasten uit m'n woning komen daar vandaan, het dressoir op de babykamer wat nu dienst doet als commode. Potje verf en wat nieuwe knopjes en het is weer als nieuw. Vorige week nog een mega dressoir voor 28 euro gekocht, potje verf en nieuwe knopjes en wij zijn een super tv meubel rijker!

Ook kleertjes voor mijn kleine haal ik er vaak vandaan. Staan vaak prachtige dingen op, in nieuwstaat of met labels. Even wassen en het kan prima. En als hij ze niet meer past dan gaan ze er gewoon weer op.

Ik heb al heel wat geld bespaard en heel wat geld verdiend met marktplaats.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb zojuist 35 metalen cars autootjes van 1:55 gekocht voor 30 eu incl verzend kosten waarvan 7 in origineel doosje en de rest zonder doosje als nieuw ( allemaal van een verzamelaar gekocht )
    Vond t wel een mooie deal :D

Deel Deze Pagina