Oohh ik moet het toch even kwijt!! Het kriebelt al zooo lang dat we een 2e kindje willen, maar het was gewoon elke keer niet handig.. We zijn vorig jaar oktober begonnen aan verbouwen van ons huis, in december zijn we er gaan wonen maar was het nog lang niet klaar. begin juni was de badkamer na 3 lange maanden eindelijk af, en nu hebben we even gezellig maak periode, we zijn nu lekker bezig de woonkamer te stijlen en gezellig te maken. Er staat nog 1 groot project op de agenda en dat is de zolder verbouwen, die moet compleet op de schop, slaapkamer in bouwen en het hele dak isoleren, waterleidingen en elektra verleggen.. Zondag hebben M en ik zo'n super fijn gesprek gehad bij mij is het verlangen nu namelijk zo groot dat ik bijna aan niks anders kan denken. Dus wanneer is dan handig?? M zei dat hij in ieder geval de zolder gedaan wilde hebben voor we gaan 'klussen' voor een broertje of zusje voor E. dus dat eigenlijk zo afgesproken Komt hij gisteren thuis, zegt hij "schat ik ga even de zolder opmeten dan kunnen we bekijken wat we precies nodig hebben" Hij wil de zolder ineens direct oppakken Dat geeft mij ook gelijk het gevoel dat hij ook graag voor een 2e wil gaan Sorry dat moest ik even kwijt
Wat fijn dat jullie aardig op 1 lijn zitten, Mommy (kort het even af )! Hopelijk is de zolder snel klaar. Wij hebben ook net besloten voor een volgend kindje te gaan. Bij ons wordt het de derde. Wij zullen ook een slaapkamer op zolder erbij moeten bouwen, maar dat laten we doen tijdens de zwangerschap. De zolder is verder al erg goed aangepakt, alleen nog een wandje en dakraam. Maar toch wachten. Net als bij jullie komt het steeds niet uit! We gaan tot december wachten. Dan is de oudste op school als de baby komt(hij begint in mei), mochten we snel aantellen (is dat Brabants?). Ook kan ik dan mooi m'n schooljaar afmaken. Geef les in het examenjaar en vind ik wel zo fijn als ik dat af mag maken. Dus ik hoop dat jullie zolder niet te lang duurt! Mssn gaan we wel ongeveer tegelijk beginnen!
Ik vind het wel spannend hoor, met E ben ik tot 14 weken enorm ziek geweest, alles kwam er weer uit, en bijna opgenomen geweest in het zkhuis. En sinds 22 weken in de ziektewet gegaan.. Het geeft geen garanties voor een 2e zwangerschap natuurlijk, maar het zit wel in mijn achterhoofd. Ik ben toen (aug 2013) mijn baan kwijtgeraakt en heb pas april dit jaar een nieuwe baan mogen vinden, ik ga in oktober weer ergens anders beginnen..
Ja dan snap ik ook wel dat je niet in je zwangerschap wil verbouwen Maar wie weet is het dit keer anders! Ik was de tweede keer veel misselijker dan de eerste keer. Heb zelfs halve dagen moeten werken. Ik was ervan overtuigd dat ik dus een meisje zou krijgen, maar toch weer een jongetje! Was een verrassing bij de 20 weken echo!