vandaag 1 dag over tijd en ik heb vanmorgen getest in de verte lijk ik wel wat te zien maar ik ben benieuwd of jullie ook wat zien. famke
Ik zie het ook niet...maar dat hoeft niet te betekenen dat er niks staat. Is zo lastig op foto te krijgen met lichte lijntjes
Ik meen iets te zien op je Actiontest. Maar ik wil je geen valse hoop geven. Morgen nog een keer testen?
Ik zie niks; geen actiontest gebruiken want die zijn onbetrouwbaar! Er zijn zelfs zwangere mannen en zwanger kraanwater voorbij gekomen met die tests..
Dat zijn NIET de testen van action...ik irriteer me vreselijk aan het feit dat je dit bij iedereen neerzet!
heb je zelf ervaring met de action testen nepthys? ik wacht het maar gewoon af van de week nog maar eens testen. famke
Ik lijk op de Actiontest ook wat te zien. En onbetrouwbaar?! Ik had toch echt 1 dag voor nod een duidelijke streep met die test hoor.
Ik lijk ook heel licht iets te zien, spannend! En ze zijn helemaal niet onbetrouwbaar, ik had 2 dagen na nod en mooie duidelijke streep! En nooit een streep als ik niet zwanger was, ik vind ze net zo goed als kv2v5!
Ik irriteer me er ook aan dat ej dit steeds post. Actiontesten zijn hartstikke betrouwbaar! Wat een bullshit
Overigens ben ik niet echt overtuigd dat ik wat zie.. Omowit is ie niet.. Maar kan er niet helemaal over uit wat ik dan wel zie!
Ik vraag me ook af of je zelf ervaring hebt met de action zwangerschapstesten... En famke.. ik ben geen tuurder dus zie ammer genoeg niets maar ik hoop dat de tuurders die wel wat zien op het forum gelijk hebben!