Hoi dames, Ik heb jullie advies nodig. Vandaag na 28 dagen ongesteld geworden, mijn 1e gewone cyclus sinds ik met de pil gestopt bent!! Ben helemaal blij want mijn vorige was 49 dagen, zie mijn handtekening.. Maar nu heb ik 8-1 een positieve ovulatietest gehad. dat weet ik zeker want jullie hebben me daar bij geholpen. Hoe lang is mijn luteale fase dan? Als ie zat positief was, zondag ei gehad? en dan tot gisteren tellen? dus ma,di,woe,do,vrij,zat,zo,ma,di= 9? Of uitgaan van ei maandag en dus 8 dagen? stel dat het 8 of 9 dagen zijn, heb ik dan een probleem? Weet dat ik een andere maand, toen heb ik ook ovutesten gebruikt, 12 dagen had. Help me, want ben aan de ene kant blij en aan andere kant beetje bang.. Alvast super bedankt! Groetjes baby9
Wat fijn dat je een normale cyclus hebt! Zoals ik het voor je bereken is het 10 dagen. De 8e positiev test, dan tel ik de 9e als 1e dag (snap je?) als je vandaag ongi bent geworden, tel je dus t/m gisteren = 10 dagen. Bij mij verschilt het ook per maand. Variërend van 9 tot 13 dagen. En heb een kindje dus is volgens mij geen probleem
Hoi Baby9 Wat ik om me heen hier lees op het forum is een korte lf niet zo heel erg gunstig als je zwanger wil worden, maar je geeft al aan dat het vorige maand 12 was, dus de jouwe verschilt wel per maand. Ik denk dat het goed is om in de gaten te houden wanneer je je ei hebt en hoe lang je lf is, maar ik zou me nog geen zorgen maken hoor. Nu je ongi en daarna weer lekker verder klussen Groetjes, Caitlin