Hoi, even een vraag, ik heb nog niet een enorme buik maar wel een buikje alleen als ik zit zijn het gewoon vetrollen echt twee blub blub's op elkaar me baarmoeder is niet zo erg opgezet klein beetje maar.. hebben jullie dat/dit ook? (ben ook 2.5kg aangekomen) zonder dat ik vreemd of meer eet. :S
Ik heb precies hetzelfde. Zittend zie je niks, staand wel een buikje maar niet echt echt...ook nog niet echt wat voelen en voel me super goed, kortom ik voel me niet echt zwanger...... Morgen gelukkig controle....
Hier een buik alsof ik al 6 mnd zwanger ben! Maar dit is dan ook mijn 4e. Verder ook niet misselijk.....wel futloos.
Heb geen 1 keer overgegeven..wel een enorme lege maag gevoel gehad steeds, is ook naar haha..voor de rest voel ik me echt gewoon goed! En dan die buik..sja, ik moet zeggen dat ik nu wel mn baarmoeder een stukje voel...en soms denk ik de baby te voelen door een beetje een gefladder gevoel hihi...deze weken mogen snel gaan van mij..
Meiden, wacht maar, opeens is die buik er echt En dan begin je ook echt iets te voelen. En dat gebeurt in een paar weken tijd Veel plezier
ja maar eigenlijk, stiekem gezegt was dat me vraag niet... ik wou weten als jullie ook een paar rollen hebben als buik of een strake buik?
Ik had het ook hoor. Staand een mooi buikje en zittend was het meer een te dik zijn buikje (lees vetrolletje)..
Zittend en staand een zwangerenbuikje (al is mijn buikje nog niet huge, het is wel duidelijk zichtbaar). Maar ik denk dat het per persoon ook heel erg kan schelen en dat buikje gaat echt wel komen! Ik had ook al een vrij strakke buik, misschien dat dat nog scheelt.
Ben 18 weken zwanger vanaf het begin een bolletjes buik gehad. Ik lijk echt al 6 maanden zwanger, mensen zien het ook. Het is mijn eerste trouwens. Voor mijn zwangerschap wel altijd een rolletje gehad Nu is het een strak bolletje. Vind trouwens dat het groeien van mijn buik sinds week 16 een beetje minder is, het is hetzelfde als 2 weken geleden.
Hier al een buik ook als ik zit. En wees blij dat je niet misselijk bent, ik was tot 8 weken niet misselijk en wou zo graag beetje symptomen hebben nou als ik nu opsta gelijk toilet of wasbak omhelzen.