Hallo iedereen, ik en mijn vriend hebben vandaag besloten dat ik morgen mijn pil niet meer neem en we dus voor een derde kindje gaan! We hebben al twee zoontjes; Jonas die 6 jaar is en Liam die 2 jaar is! Dus we gaan een beetje tips opvolgen voor een meisje, maar het voornaamste is dat het gezond is natuurlijk! Groetjes en veel succes aan iedereen hier!
Hallo Leen, Wat leuk zeg! Spannend hoor, voor een derde gaan. ik wens jullie heel veel succes en hoop dat het snel raak is!
Hallo Leen, Wij hebben ook recentelijk de knoop doorgehakt voor een derde. Onze andere 2 zijn bijna 6 en 3 1/2. 't is toch weer spannend hè.
Hoi Leen, Ook wij zijn bezig voor onze derde! Als het dit jaar niet lukt starten we waarschijnlijk volgend jaar met IUI
Leuk, voor een derde. Wij zijn deze maand 'begonnen' voor een derde. Ik ben vervolgens nu al drie dagen overtijd, dus ben benieuwd.
Ik denk dat ik morgen maar ga testen. Ik durf alleen nog nergens op te hopen. Het is de eerste maand dat we 'bezig' zijn. (Maar dat was bij de andere zwangerschappen ook het geval, maar op zoveel geluk durf ik niet te hopen).
Wat leuk dta re nu steeds meer mensen voor een derde kindje gaan. Toen ik zwanger werd van de derde werd ik vreemd aangekeken. Waarom werd er gevraagd, je hebt toch el een knul en een meid. Net alsof het geslacht belangrijk is? We wilde gewoon graag een derde kindje. Inmiddels is onze derde (weer een meid) vandaag 8 maanden oud en ik vind het geweldig!!! Jullie allemaal succes
Oh, ik dacht net echt dat ik ongesteld zou worden! Flinke buikpijn, maar niks hoor. En nu is het weer over (en dat heb ik dus de hele tijd). Ik vind het spannend! Alleen is onze planning veranderd en is de kans groot dat ik morgen helemaal niet kan posten. Ik logeer een weekje bij mijn moeder, maar dochterlief heeft heimwee, dus we gaan morgen al naar huis. En thuis heb ik tijdelijk geen internet. Pffff! Ik ga proberen het iig te posten hier, maar dan ws. wat later.
Wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben. Ik word toch wel raar aangekeken als ik zeg dat ik nog meer kinderen wil. Stiekem wil ik een gezin van vijf, zowel ik als mijn man komen uit gezinnen van vijf. Maar goed, dat is nog dagdromerij.
Getest en zwaaaaangerrrrrrrrr! Dikke vette streep, zelfs met middagurine. Helemaal in de knollentuin dus!