Blij zijn voor zwangerschap vriendin???!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door freggle, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

@Lt20 Ach meisy maak je niet druk, vind het heel tof van je dat je toch nog reageerd en het uitlegt. Ookal ben ik nog steeds van mijn mening met mijn berichtje, weet ik nu dat je het niet zo bedoelt gelukkig :D

Lt20 en alle meiden hoop dat jullie snel gezond zwanger zijn en tegelijk (met een beetje gezonde jaloezie ;)) ook blij zijn voor jullie vriendinnetjes want zij zijn straks ook super blij voor jullie als het echte vriendinnen zijn!

2. Gabrielatje

Lt20 heb je een pb terug gestuurd, hoop dat het goed is aangekomen want ik heb niet meer gepbt sinds de vernieuwde site en zag niets bij verzonden items staan....uhmmm. Wil je het even laten weten? Thanks xxx

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi LT, fijn dat je nog even reageerde, dan is het duidelijker waar het topic eigenlijk om ging. Ik vind het ook raar om zomaar te stoppen, en dan snap ik wel dat je niet echt op dat soort informatie zit te wachten. Ik denk dat je het gewoon het beste naast je neer kunt leggen en er verder niet over na moet denken. En als het je wat blijft doen, zou ik toch vriendelijk vragen of je vriendin die informatie niet meer met jou wil delen. Ik hoop dat je binnenkort kunt melden dat je zwanger bent!

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Sommige mensen vinden het nu eenmaal niet zo belangrijk om eerst "huisje, boompje, beestje" bij elkaar te hebben voordat ze de beslissing maken voor het proberen een kindje te krijgen. Zij zijn tevreden met hun situatie en volgen hun hart en daar is ook wat voor te zeggen. Niemand, maar dan ook werkelijk niemand is zeker van de situatie waar hij op dat moment in zit. Iemand met een rotsvaste baan kan ook ineens ziek worden, een ongeluk krijgen, ontslagen worden, huis in de fik en weet ik het allemaal in de negen maanden die een zwangerschap duurt...

Dus nee, niet iedereen wacht eerst de zekerheden in het leven af om hun grootste wens waarheid te maken, simpelweg omdat je die zekerheid niet hebt. Ze leven gewoon lekker in de simpelheid die het leven ons hoort te bieden. Gaan voor hetgene waar je hart ligt en voor hun is dat hun kindje. Laat ze!!!!!

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Charissie; ik heb je berichtje ontvangen..
    Ben blij dat jullie nu snappen wat ik bedoel..

Charissie & Liefde1978; ik zie dat jullie beiden zwanger zijn, geniet ervan!!

Liefs X LT

6. Gabrielatje

Thanks Lt en mooi dat mijn pb is aangekomen.

Xies

7. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Het is niet dat ik het haar niet gun het tegendeel. Alleen de manier waarop kan ik persoonlijk niet begrijpen en dat het nu meteen moest. Maar dat ik persoonlijk. Dat betekend niet dat ik niet een goede vriendin ben enz. Ik zeg het haar express niet dat ik het moeilijk vind omdat ik juist blij voor haar wil zijn en het niet wil bederven. Daarom zet ik het hier neer om te kijken wat de reacties erop zouden zijn. Ik moet zeggen dat sommige reacties niet te begrijpen zijn want dat ik totaal niet wat ik aangeef. Maar ja maakt niet uit iedereen ziet en leest alles anders en trekt eigen conclusies erbij. Gelukkig maar anders was het ook zo saai geweest:p

Gezonde jaloersie is niet verkeerd, en is te doen maar afhankelijk van hoe je het benaderd en overbrengt.:)

8. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hey Freggle. Gezonde jaloezie is inderdaad niet verkeerd, maar zo had ik persoonlijk je bericht niet gelezen. Ik snap wel dat je haar manier van doen niet goedkeurt, maar als zij denkt dat het zo kan werken, zou ik me daar niet meer druk overmaken en gewoon hopen dat je zelf snel aan de beurt bent. Dat hoop ik ook echt voor je! En natuurlijk voor de andere meiden die snel zwanger hopen te zijn.
    Het is gewoon lastig voor mij om dit soort berichten te lezen omdat ik wel het geluk heb gehad om snel zwanger te raken. Daar kun je nou eenmaal niks aan doen, maar ik heb er persoonlijk heel veel verdriet van als een vriendin een miskraam krijgt of als het na jaren nog niet gelukt is. Het was voor mij zo moeilijk om te vertellen dat ik wel zwanger ben geraakt. Maar nu je het zo uitlegt begrijp ik beter dat dat niet de kern van je berichtje was maar juist de manier waarop. Ik denk dat iedereen door persoonlijke omstandigheden een bericht uitleggen zoals ze denken dat het bedoeld wordt. Dat is het nadeel van forums, je ziet geen lichaamstaal ;)
    Succes met zwanger raken meis!

@LT ik hoop dat je ook snel je mag aansluiten bij het zwanger zijn forum!!!

Deel Deze Pagina