Help! Mijn baby gromt!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kelleyy85, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

Jun 13, 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Nou, de titel zegt het al.:D
    Mason heeft wat nieuws sinds een paar dagen..
    hij GROMT! Hij heeft heel erg dat hij dingen nadoet van iets wat hij hoort of ziet..onze hond gromt wel eens naar andere honden en mijn man doet het voor de grap wel eens na naar Mason en sindsdien gromt hij dus...hij gebruikt hier echt z'n keeltje voor..
    Kan dit kwaad denken jullie? Hij doet het praktisch heel de dag door haha

2. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Haha, onze dochter heeft dat ook een tijdje gehad. Grunten noemde ik het. Ze heeft het uiteindelijk maar een paar weken gedaan.. En ze praat inmiddels al de beste, dus ze heeft er niks aan overgehouden..;)

3. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    sem heeft een hele tijd gehad waarin die aan t grommen was. Ik vond t heel naar haha. zo'n klein mannetje wat gromt naar anderen. Gelukkig was t een fase, heeft wel een dik half jaar geduurd, maar toen was t klaar. Hij had t zichzelf aangeleerd, er waren nooit honden in de buurt geweest haha.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vind eerlijk gezegt wel grappig om te lezen.

En denk wat een baby zelfdoet nooit kwaad kan hihih( met stem ontdekken dan he) Niet als hij zelf de stoel opklimt dat het dan geen kwaad kan haha.

5. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Haha, wat grappig eigenlijk. Maar denk wel dat het beter is dan dat gillen wat Zoë heeft gehad, mijn hemel.:D

6. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

Jun 13, 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Haha het is idd grappig maar zo vaag om te horen! Kleine brombeer!!:D

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Hahaha ik moet wel lachen hoor :p Grommen!
    Ik denk dat het weinig kwaad kan...

Het lijkt me in ieder geval beter als dat gillen wat mijn dochtertje regelmatig doet ;)

8. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier ook een grommer. soms hoor ik hem heel hard door de babyfoon en zou ik bijna denken dat er een tijger of leeuw in bed ligt.

daarnaast gilt hij ook best veel hahaha vooral in een restaurant vind hij dat leuk aangezien iedereen dan kijkt.

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    HaHa mijn zoontje heeft dat ook een paar weken gehad,het is over gegaan in gillen en lekker luid kletsen!

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Imee doet t ook! Haha :D

En ik ken nog een jochie van nu 8 maanden die het ook al een tijdje doet. Het zal er bij horen, al blijft het idd wel raar...;)

11. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn dochter heeft een gigantisch bereik en is dat helemaal aan het oefenen. Ze heeft ook haar grom-periodes gehad: eerst grommen en dan keihard lachen. Blijkbaar vond ze het een leuk geluid. Maar ze heeft ook een paar weken van die giga-hoge gilletjes gegeven. Echt zó hoog dat ik dacht: volgens mij hoor ik maar de helft en rennen de honden zometeen jankend door de straat.

Zal vast geen kwaad kunnen. Als ze keelpijn zouden krijgen, zouden ze het niet doen.

12. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wel sneu,was met een vriendin en haar zoontje is ruim 10 mnd,begon Sylvester te grommen dat ventje keihard huilen,hij was harstikke bang!!

13. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    hahahaha gillen, grommen, kreunen, sissen, ik geloof dat hier ook alle geluiden al wel voorbij gekomen zijn en het is helemaal goed gekomen met praten en nee, ik heb geen kind wat ik grommend en kreunend naar school breng dus het stopt ook ooit weer een keer ;)

14. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Haha hier ook al maanden...
    Het kdv weet precies wie er wakker is als ze het gegrom horen :)
    Hij doet het ook als hij ergens geconcentreerd mee bezig is..

15. misa

misa Niet meer actief

Haha, nu heb je twee hondjes! Of 3 (met je man erbij...) ;)
    Ik denk ook dat het geen kwaad kan!

Share This Page