pampers c1000

Discussion in 'De lounge' started by Daantje85, Aug 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    wie koopt er nog meer de pampers bij c1000?
    Sinds dat ze nieuwe pampers hebben lekt mijn zoontje bijna door alle pampers heen! vanmorgen ook weer, heb gewoon geen rompetjes meer over :(. Moet straks naar de winkel om nieuwe rompertjes te kopen, want heb er gewoon geen meer over! Heb net een klacht ingediend want vind het zwaar klote ;). Gelukkig heeft mijn oudste zoon nog de oude pampers waar hij een lange tijd mee vooruit kan, maar haal voortaan de pampers wel bij de lidl ofzo.. die lekken tenminste niet door ;).

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter heeft ze alleen nog 'snachts om, maar ik vind die nieuwe ook niks, ze voelen ook niet lekker zacht aan. Als dit pak op is haal ik ook weer van de lidl :)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja dat scheelt dan nog, maar als ik hier zo'n 2 tot 3 keer per dag moet verschonen is het een hel ;).

4. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Bedoel je nu luiers of Pampers van C1000? Pampers zijn overal hetzelfde, lijkt mij.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb altijd pampers gehad, zag toen dat die van kruidvat bij kassa ofzo de beste waren en heb die nu dus. Oh wat zijn die fijn!! Die van pampers active fit voelden gelijk al klam aan en deze echt niet, zijn ook net zo dun.

Misschien is dat wat?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Geef je zelf het antwoord al lijkt mij ;)

7. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    :D, zit wat in ja!

Het kon zijn dat TS de indruk had dat de Pampers daar anders waren, ze zou de eerste en de laatste niet zijn.

8. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

Jun 17, 2008
    854
    0
    0
    ik had laatst met vakantie geen luiers meer. Toen moest ik noodgedwongen c1000 luiers kopen. Niets op aan te merken hardstikke goed. Toen we thuis kwamen ook maar weer daar een pakje gekocht, maar toen de nieuwe! Wat een flutdingen. Er zit veel te veel ruimte in de kruis, logisch dat een kind nat wordt! het sluit niet goed aan rondom de beentjes. Nu maar weer gewoon de oude vertrouwde kruidvatluiers!!!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb met de nieuwe luiers ook al een aantal natte rompers gehad bij zowel Jorja als Yosyp.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Das waar :D

11. Humpie86

Humpie86 Actief lid

May 29, 2010
    318
    0
    0
    Ik heb een proefverpakking besteld van de nieuwe van C1000 (stond in de folder).
    Ik ben benieuwd of ik dezelfde ervaring heb met doorlekken... houd er in ieder geval rekening mee (probeer ze thuis en niet als we weggaan, haha).

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik heb ook een proefverpakking aangevraagd.. Dus ben benieuwd! Maar denk niet dat het een succes is!
    Heb nu pampers maar ga toch maar weer terug naar die van de kruidvat ipv c1000!

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pamper of luiers, hier worden ze hetzelfde genoemd, bedoel niet het merk pampers, maar pampers van c1000 merk oftewel de luiers van de c1000 ;).
    Snap iedereen het nog :p

14. Josjes

Josjes Actief lid

Nov 6, 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Wij hebben ook altijd de pampers (luiers dus) van de c1000 maat 5, en ze zijn echt super!

balen dat ze dus veranderd zijn... gelukkig net 2 pakken van de oude nog gekocht.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Misschien ga ik dan maar alvast het nieuwe pak gebruiken en de oude (dikke) voor de nacht gebruiken.:D

En als de nieuwe niet bevallen ga ik ook weer terug naar het eigen merk van Kruidvat.;)

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb ook een proefpakketje van C1000 luiers besteld en worden binnen 3 weken bezorgd, ben benieuwd.

Ik had altijd Pampers Active Fit, maar we gebruiken nu een tijdje Kruidvat Luiers en die bevallen ook prima, zijn toch beter geprijsd als Pampers.

Overigens is Pampers een merknaam;).

17. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb altijd Pampers, top!

Had een proefpakketje van de c1000 luiers, kleine man lekt zelfs door in maat 2 van die!! :x

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

He overal lees je dat de kids er doorheen gaan.

Daar baal ik verschikkelijk van want wij gebruiken altijd c1000 luiers!
    Dan toch maar weer eens Aldi proberen....

Kruidvat vond ik heeel fijn bij mijn dochter, maar mijn zoontje krijgt daar uitslag van :(.

19. Tess11

Tess11 Actief lid

Jul 12, 2008
    317
    1
    0
    Hier ook een C1000 luierfan, zag vandaag de nieuwe verpakking staan..wist ik niet!
    Als ik jullie reacties zo lees ga ik ook maar overstappen..zal C1000 wel gaan merken als er zoveel mensen overstappen naar een ander merk.
    Verandering is niet altijd goed! Ze noemen het verbetering, maar waarschijnlijk is dit voor hun gewoon een goedkoper alternatief om in te kopen..

20. sanell

sanell Bekend lid

Dec 16, 2008
    628
    0
    0
    Hier al jaren aan de C100 luiers en nooit ellende mee gehad. Vandaag toevallig een nieuw pak (nieuwe stijl) gekocht, dus die maar eens uitproberen. Hopen dat het dan meevalt met doorlekken.

Waarom moet iets wat goed is toch altijd weer 'verbeterd' worden..grrr:x

Share This Page